فعالیت ۶۰ کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در مازندران

معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران از فعالیت بیش از ۶۰ کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، لیلی احمدی عصر امروز_دوشنبه هجدهم تیر_ در همایش استانی مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه امروز جوانان در آسیب‌های اجتماعی مختلفی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای اهداف خود با محوریت تأمین سلامت، احترام انسان‌ها و برقراری صلح و دوستی گام‌های مؤثری برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه اهداف هلال‌احمر بین‌المللی است و در این زمینه فقط تلاش دارد، افزود: تسکین آلام بشری از دیگر اهداف این سازمان است و با هر دستگاهی تعامل و همکاری لازم را در این زمینه دارد.

معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران عنوان کرد: برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها به منظور جلوگیری و پیشگیری از اعتیاد جوانان، همراهی جمعیت هلال‌احمر را مطمئناً می‌طلبد، چرا که کار هلال‌احمر بشردوستی است.

وی ادامه داد: می‌طلبد تا همه افراد امدادگر خود باشند و کمک‌های امدادی را ببینند؛ کارگروه‌های آموزشی با اساتید و حضور جوانان در این کارگروه‌ها را داشته باشیم.

احمدی از فعالیت بیش از ۶۰ کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در سراسر این استان خبر داد و گفت: این سازمان آمادگی بر راه‌اندازی این کانون در تمامی دانشگاه‌های مازندران را دارد.

محمدباقر لیمویی رئیس دانشگاه علمی کاربردی فذا آمل نیز در این همایش با اشاره به اینکه مساله اعتیاد و پیشگیری از آن از دغدغه‌های محیطی دانشگاه‌هاست، اظهار کرد: پرداختن به آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و در کلاس‌ها سعی می‌شود تا با آموزش و آگاهی‌بخشی، دانش‌آموزان و دانشجویان از مسیر درست استفاده ببرند اگر چه نیاز به کمک کارشناسان زبده و کارآمد در این عرصه است.

وی افزود: کانون جمعیت هلال‌احمر دانشجویی در این دانشگاه فذا راه‌اندازی شود و این دانشگاه از این کانون استقبال خواهد کرد.

این مسئول با بیان این‌که تعامل بین جمعیت هلال‌احمر و بهزیستی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم خواهد بود و برگزاری چنین همایش‌هایی بسیار نیاز است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه دشمن روی جوانان ما کار می‌کند نیاز به آگاهی و اطلاع‌رسانی به جوانان و نوجوانان است و از آسیب‌های متعدد اجتماعی مطلع شوند.

کد خبر 770322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.