حوزه هنری از هنرمندان استانی حمایت می‌کند

مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور گفت:حوزه هنری از هنرمندان استانی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محمدصادق کوچک‌زاده امروز_ دوشنبه هجدهم تیر- در مراسم معارفه رئیس جدید حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه حوزه هنری یک نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این نهاد فرهنگی در راستای جریان هنری در سطح کشور، خود را سرباز و خادم می‌داند و با رهنمودهای رهبری به نیکی در این عرصه سربازی می‌کند.

وی با بیان اینکه حوزه هنری انقلاب به همت همکاران در عرصه‌های مختلف سهم خودش را ایفا کرده است، گفت: حوزه هنری بستری مناسب و مستعدی است برای ارتقای آنچه که این حوزه در عرصه‌های مختلف ظرفیت دارد.

مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف تعامل‌های سازنده و خوبی با دستگاه‌های فرهنگی در سطح کشور برقرار کرده‌ایم، افزود: هر چند کار در عرصه هنر زمان‌بر است اما در این راستا رویش‌های خوبی را شاهد هستیم.

کوچک‌زاده با بیان اینکه همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا در استان‌ها بستر جدیدتری برای هنرمندان فراهم کنیم، افزود: هنرمندانی که در عرصه‌های مختلف علاقمند به فعالیت هستند این نهاد پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

کوچک‌زاده گفت: حوزه هنری در تلاش است تا در حوزه آموزش و تربیت بستر را قوی‌تر برای ارتقای نوجوانان و جوانان و افراد مستعد در حوزه ادبیات هنر و رسانه فراهم کند.

در ادامه نیز مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: یکی از فعالیت‌های حوزه هنری که می‌طلبد بیشتر باید در آن سرمایه‌گذاری کند هسته‌های هنری مردمی است.

جلال آل امین با بیان اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان باید توجه ویژه‌ای به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی داشته باشد، گفت: تولیدات مردمی را می‌توان در دو گروه تقسیم کرد، یکی در گروه معمولی و متعارف و دیگری شامل گروه حرفه‌ای مردمی است.

وی با اشاره به اینکه میدان دادن به گروه‌های هنری مردمی می‌تواند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری کمک کند، به تقویت کارکرد قرارگاهی در حوزه هنر تاکید کرد و افزود: نقش قرارگاه یک نقش هم‌افزایی را ایفا می‌کند.

کد خبر 770319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.