ایجاد ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری در حاشیه معابر شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: طرح ایجاد ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری در حاشیه معابر شهر اصفهان با هدف کاهش ترافیک شهری، نظم‌دهی و سهولت تخلیه و بارگیری خودروهای باری، روان‌سازی ترافیک معابر شهری، ایمن‌سازی و کاهش خطرات احتمالی حین تخلیه و بارگیری انجام می‌شود.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح ایجاد ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری در حاشیه معابر شهر اصفهان، طرحی جدیدی است که با هدف کاهش ترافیک شهری، ساماندهی تردد، نظم‌دهی و سهولت تخلیه و بارگیری خودروهای باری، روان‌سازی ترافیک معابر شهری، ایمن‌سازی و کاهش خطرات احتمالی حین تخلیه و بارگیری انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح در مناطق مختلف شهرداری اصفهان و نقاط پرترافیک شهر ایجاد خواهد شد و در حال حاضر اولویت ایجاد این طرح با مناطق مناطق یک و ۳ است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تاکید کرد: مباحث مطالعاتی مناطق یک و ۳ انجام شده و در منطقه یک در خیابان‌های جهاد، شیخ‌بهایی، مسجدسید و شمس‌آبادی به‌صورت پایلوت اجرا شده است.

ایجاد ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری در حاشیه معابر شهر اصفهان

عبدالهی با بیان اینکه تمام این ایستگاه‌ها در ساعات بیان شده روی تابلو، با دوربین‌های مستقر در سطح شهر و گشت‌های نظارت و بازرسی سازمان بار نظارت می‌شود، گفت: مدیریت فرآیند تخلیه و بارگیری، روان‌سازی ترافیک معابر شهری و جلوگیری از پارک دوبل، ایمن‌سازی جابه‌جایی کالا و کاهش خطرات احتمالی حین انجام عملیات تخلیه و بارگیری، محدودسازی تردد خودروهای سبک و سنگین باری و مدیریت مصرف سوخت از جمله الزامات احداث ایستگاه‌های حاشیه‌ای برای پارک خودروهای باربری است.

وی با بیان اینکه حجم وسیعی از ترافیک معابر شهری مربوط به ترافیک سرگردان در حال جست‌وجوی محل پارک است، ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی باراندازهای حاشیه‌ای، دیگر شاهد مشکلاتی از جمله کاهش ظرفیت معابر وتقاطع‌ها، کاهش ایمنی عابران پیاده، افزایش آلودگی هوا و افزایش مصرف سوخت نباشیم.

کد خبر 770201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.