رسیدن به فینال در گرو فتح فرانسه

نخستین روز از رقابت‌های نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴، فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ دو تیم اسپانیا و فرانسه فردا _سه‌شنبه نوزدهم تیر_ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در سه جدال گذشته دو تیم شش گل به ثمر رسیده است که از این تعداد سه گل سهم شاگردان فوئنته و سه گل سهم فرانسه بوده است.

با وجود اینکه دو تیم در تعداد گل عملکرد برابری از خود ارائه داده‌اند، اما در سه تقابل گذشته آن‌ها دو مرتبه فرانسه با نتیجه دو بر یک و یک بر صفر پیروز میدان بوده و یک مرتبه نیز اسپانیا با نتیجه دو بر صفر از سد شاگردان دشان گذشته است.

اسپانیا کار خود در یورو ۲۰۲۴ را با حضور در گروه B مسابقات آغاز کرد و با کسب پیروزی برابر آلبانی، کرواسی و ایتالیا به عنوان تیم صدرنشین این گروه خود را به یک‌هشتم نهایی رساند.

شاگردان فوئنته در این مرحله برابر گرجستان صف‌آرایی کردند و با نتیجه چهار بر یک موفق شدند یاران گولسیانی را از پیش بردارند و مجوز صعود به یک‌چهارم نهایی را دریافت کنند.

اسپانیا در یک‌چهارم مقابل آلمان مدعی قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک موفق به شکست این تیم شد تا در حال حاضر اصلی‌ترین شانس کسب عنوان قهرمانی باشد.

فرانسه نیز فعالیت خود در یورو ۲۰۲۴ را با حضور در گروه D آغاز کرد و در گام نخست با کسب یک پیروزی برابر اتریش و دو تساوی مقابل هلند و لهستان موفق شد به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود.

شاگردان دشان در این مرحله با کسب پیروزی یک بر صفر در جدال با بلژیک مجوز حضور در یک‌چهارم نهایی را دریافت کردند.

خروس‌ها در مرحله یک‌چهارم مقابل پرتغال صف‌آرایی کردند و در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه پنج بر سه موفق شدند رقیب خود را از پیش‌ بردارند.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد رویارویی اسپانیا و فرانسه مچ‌اندازی مدعیان باشد، اما شاگردان دشان نسبت به شاگردان فوئنته عملکرد ضعیف‌تری از خود به نمایش گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد اسپانیا کار دشواری برای رسیدن به فینال نداشته باشد.

رسیدن به فینال در گرو فتح فرانسه

کد خبر 770170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.