جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری، میزان یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۴۳ تن کالا در قالب ۶۸ هزار و ۵۲۴ سفر ناوگان باری جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تیمور باقری اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری، میزان یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۴۳ تن کالا در این استان جابه‌جا شده است که از این میزان جابه‌جایی کالا ۸۹۰ هزار و ۹۷۲ تن کالا درون استانی و ۱۹۸ هزار و ۶۷۱ تن کالا نیز به مقصد برون‌استانی بوده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده طی این مدت را فراورده‌های نفتی، سیمان و آرد دانست و افزود: تعداد سه پایانه بار، ۷۷ شرکت حمل‌ونقل کالا و بیش از ۱۰ هزار راننده باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: بیشترین جابه‌جایی کالا در این مدت به ترتیب از شهرستان‌های زاهدان، خاش، زابل و سراوان رقم خورده است.

باقری با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲، نظارت ویژه‌بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 770144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.