قدردانی نمایندگان سیستان و بلوچستان از دستگیری گروهک تروریستی حمله به آرای مردم

جمعی از نمایندگان مردم استان سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای از سربازان گمنام امام (عج) برای دستگیری عوامل تروریستی آرای مردم در جکیگور قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، جمعی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر هم‌رزمان‌شان در نیروهای مسلح استان (قرارگاه قدس منطقه‌ای جنوب شرق، فراجا) در تأمین امنیت پایدار استان در فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و دستگیری عوامل شبکه تروریستی حمله کننده به آرای مردمی در مسیر راسک _ جکیگور در شب قبل از دور دوم انتخابات قدردانی کردند.

در بیانیه نمایندگان استان سیستان و بلوچستان آمده است: ما نمایندگان خادمان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از خنثی‌سازی پیش‌دستانه توطئه‌های دشمنان و دستگیری عوامل اصلی حادثه تروریستی راسک_ جکیگور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات این عزیزان مخلص و بی‌ادعا در مبارزه و جهاد علیه گروهک‌های تروریستی، تکفیری، محارب و معاند اعلام می‌داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به اعتبار کلام مولای متقیان علی بن ابی طالب (ع)، مصداق بارز «مجهولون فی الارض و معروفون فی السما» هستند که در عرصه‌های گوناگون چشم در چشم و سینه به سینه دشمنان داخلی و خارجی در مبارزه شبانه روزی و بی ادعا و با تکیه بر باورهای عمیق اعتقادی و سرسپردگی به ولایت و رهبری، مشغول کارزارند.

این بیانیه می‌افزاید: اقدامات به موقع و عملیات گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در دستگیری شبکه تروریستی ۸ نفره حمله کننده به خودروی آرای مردمی و خنثی‌سازی هوشمندانه اقدامات بعدی آن‌ها، برگ زرین دیگری از مجاهدت‌ها و تلاش‌های آنها در تأمین امنیت ملی کشور و استان بود که به یادگار گذاشتند.

در پایان بیانیه آمده است: بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان در عرصه مبارزه با گروهک‌های تروریستی و تکفیری اعلام و یاد و خاطره شهدای مدافع آرای مردمی را گرامی می‌داریم.

کد خبر 770113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.