۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
هراز مسدود می‌شود

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: امروز و فردا محور هراز به دلیل عملیات عمرانی در محدوده استان مازندران مسدود خواهد شد و هم‌وطنان می‌بایست در این بازه زمانی از مسیرهای جایگزین چالوس و فیروزکوه تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ایرج کهریزی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان گزارش شده و تردد بدون گره ترافیکی در جریان است.

وی با اشاره به انسداد محور هراز افزود: امروز و فردا محور هراز از ساعت ۲۰ لغایت ۵ صبح برای اجرای عملیات عمرانی در محدوده استان مازندران مسدود خواهد شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هم‌وطنان به‌هیچ‌عنوان در این بازه زمانی به محور هراز وارد نشده و از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه تردد کنند.

کهریزی اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت‌وبرگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان در جریان است و مشکل خاصی برای تردد در این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس‌راه با آماده‌باش صددرصدی در سطح محورها حاضر است و ضمن روان‌سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت‌وبرگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان بوده و تردد به‌سهولت در جریان است‌.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اعمال محدودیت و ممنوعیت کامیون ممنوع در محور هراز خاطرنشان کرد: مسافران وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را طی تماس با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس‌راه استان استعلام کرده و سپس وارد محورها شوند.

کهریزی تأکید کرد: هم‌وطنان رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت آغاز مسافرت خود قرار دهند، زیرا در غیر این صورت با افزایش بالای زمان سفر مواجه خواهند شد.

وی ابراز کرد: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، رعایت سرعت مطمئنه، حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

کد خبر 770091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.