اقدامات جهشی شهرداری در رشد و توسعه شهر ملموس است

دادستان اردبیل گفت: اقدامات جهشی شهرداری و شورای شهر در رشد و توسعه شهر کاملا ملموس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی در نشست با شهردار اردبیل ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل، اظهار کرد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم که اقدامات و تلاش‌های شهرداری در راستای رشد و توسعه شهر اردبیل کاملاً مشهود و ملموس است.

وی افزود: تلاش‌های این مجموعه در سطح شهر منجر به رشد و توسعه شهر شده و از این جهت قدردان زحمات شهرداری هستیم و از اقدامات این مجموعه حمایت می‌کنیم.

دادستان مرکز استان اردبیل با بیان اینکه شعارِ امسال ما، مبارزه با بسترهای فساد و حمایت از مدیران کارآمد است، ادامه داد: دستگاه قضا همواره از مدیران کارآمد حمایت کرده و حمایت خواهد کرد تا روز به روز شاهد رشد و توسعه شهر و رضایت شهروندان شویم.

آفاقی در ادامه به اقدامات شاخص شهرداری از جمله تملک باغ حدفاصل میدان بسیج و ارتش اشاره و پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح بسیج را مایه افتخار عنوان کرد و گفت: خواستار ساماندهی هرچه سریع‌تر وانت‌بارهای میوه‌فروش هستیم و در مبحث ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش، دستگاه قضا حامی شهرداری بوده و است.

وی در پایان گفت: مجموعه شهرداری و شورا همچنان باید با همدلی، دوستی و رفاقت کارها را پیش ببرند.

کد خبر 770037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام نصرالهی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام کارهای زمین‌های طرح خیابان عطایی تا میدان جانبازان همان باغ ودور میدان جانبازان بلا تکلیف مونده تو وسط شهر؛ از آقای شهردار درخواست پیگیری داریم