افزایش ۹ درصدی مشارکت البرزی‌ها در انتخابات

استاندار البرز گفت: نسبت به انتخابات سال ۱۴۰۰، در این دوره حدود ۹ درصد افزایش مشارکت مردم البرز را در انتخابات داشتیم که حاکی از امید و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی ظهر امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در صد و هشتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری محرم، اظهار کرد: مصوبات بسیار خوبی در این نشست‌ها اتخاذ شده است که مسیر تحقق شعار سال در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف جهش تولید با مشارکت مردم را هموار می‌کند.

وی از حضور باشکوه فعالان اقتصادی استان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کرد و افزود: در چند انتخاباتی که طی ماه‌های اخیر برگزار شد، شاهد رشد مشارکت مردم استان نسبت به ادوار گذشته بودیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مشارکت در البرز حدود ۴۰ درصد و دور دوم نیز مشارکت بیش از ۴۸ درصد را شاهد بودیم و با میانگین کشوری فاصله‌ای نداشتیم.

عبداللهی گفت: نسبت به انتخابات سال ۱۴۰۰ در این دوره حدود ۹ درصد افزایش مشارکت مردم البرز در انتخابات را داشتیم که حاکی از امید و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود بود.

کد خبر 769990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.