شناسایی ۴۹۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی ۴۹۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، مسلم مؤیدی، امروز _ یکشنبه هفدهم تیر _ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اظهار کرد: ۴۹۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون شناسایی، و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت‌گرفته است.

وی افزود: ۴۷ مورد تبصره دو ماده ۱۰ به دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی اجرا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان گفت: بیشترین تغییر کاربری‌های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم‌آباد با تعداد ۱۷۹ مورد بوده است.

مؤیدی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

وی گفت: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان لرستان فعال هستند و با گشت مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 769968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.