رئیس جمهور منتخب در ادامه راه شهدای خدمت حرکت کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: رئیس‌جمهور منتخب با ادامه دادن راه شهدای خدمت در مسیر خدمت‌رسانی حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در آئین تکریم و معرفی مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با قدردانی از حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب با ادامه دادن راه شهدای خدمت در مسیر خدمت‌رسانی حرکت کند.

وی افزود: ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه خلق کردند و در رسانه‌های معاند از مردم ایران به عنوان ملت شگفتی‌ساز یاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری حسینی، خاطرنشان کرد: عزاداری‌های ماه محرم بر عبرت‌آموزی و درس‌آموزی از شهید کربلا و مکتب والای حسینی متمرکز باشد.

مطیعی تصریح کرد: زنده‌نگه‌داشتن و ادامه نهضت امام حسین (ع)، یاور مظلوم بودن است و مقابله با دشمنان و همراهی با مظلوم همواره باید مورد توجه عزاداران و به ویژه جوانان باشد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان از لحاظ اعتبارات و نیروی انسانی کمبود دارد، افزود: انتظار می‌رود رفع این ضعف‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 769958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.