اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی نوسازی شهری در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه این استان در حوزه بازآفرینی شهری جزو استان‌های برتر کشور است، گفت: گلستان در حوزه اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی معماری شهرسازی در نوسازی شهری رتبه نخست را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدمحمد حسینی، ظهر امروز -یکشنبه هفدهم تیر- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه در استان شاهد روند رو به رشد اجرای طرح‌های مسکن و همچنین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری هستیم.

وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته، برای برنامه‌ریزی و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی به‌منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن شش جلسه شورای مسکن با ۹۷ مصوبه برگزار شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اضافه کرد: طی سه ماهه اخیر نیز شش هزار و ۴۳۱ متقاضی تخصیص پروژه شده و شش هزار و ۶۲۸ متقاضی نیز بیش از ۴۰ میلیون تومان واریز وجه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۱۹ هزار و ۹۰۹ متقاضی مسکن در گلستان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۹۳ هزار و ۸۷ متقاضی حائز شرایط سه استعلام سبز هستند.

حسینی تصریح کرد: در حوزه بازآفرینی شهری نیز استان گلستان جزو استان‌های برتر در حوزه اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی معماری شهرسازی در نوسازی شهری است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۸۸ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در گلستان وجود دارد که در این مساحت ۳۳۶ هزار و ۸۸۳ نفر در این محلات سکونت دارند.

کد خبر 769949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.