دولت جدید بخشی از وظایف محلی را به مدیریت‌های شهری واگذار کند

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز بیش از ۵۰ وظیفه از سوی دولت می‌تواند به مدیریت‌های شهری واگذار شود و رئیس‌جمهور جدید می‌تواند در این باره برنامه‌ریزی و کار کارشناسی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در صدوچهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تبریک به مردم و رئیس‌جمهور جدید اظهار کرد: پروژه انتقال آب بهشت‌آباد که سال ۱۳۸۲ مصوب شده، اما هنوز عملیاتی نشده است از جمله طرح‌هایی است که رئیس‌جمهور منتخب باید نسبت به آن توجه داشته باشد.

وی افزود: اگر آب در زاینده‌رود جاری شود، حوزه گردشگری نیز توسعه پیدا می‌کند؛ لازم است که دولت چهاردهم نسبت به این نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیس‌جمهور می‌تواند طبق قانون بعضی وظایف را به شوراها واگذار کنند تا باری از دوش دولت برداشته شود.

وی ادامه داد: امروز بیش از ۵۰ وظیفه از سوی دولت می‌تواند به مدیریت‌های شهری واگذار شود و رئیس‌جمهور جدید می‌تواند در این باره برنامه‌ریزی و کار کارشناسی کند.

حاج‌رسولی‌ها گفت: شهرداری در ایام محرم توجه ویژه‌ای به موکب‌ها و هیئت‌های فرهنگی و مذهبی شهر داشته باشد.

کد خبر 769942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.