وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد: دانشمندان این وزارت‌خانه در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ آشتیانی در پیامی ضمن تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: با حمد الهی و شکر فراوان به درگاه خداوند تبارک و تعالی؛ بار دیگر ملت شریف و بصیر ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برگ زرین دیگری بر اوراق پرتلالو کشور افزودند و موجبات شرمساری دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی را فراهم آوردند.

وی تاکید کرد: بدون شک مشارکت متعهدانه و حماسی مردم عزیزمان؛ تولید اقتدار و امنیت را در پی دارد و دستاوردهای آن به یاد ماندنی است.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن درود به ارواح پرفتوح شهدا به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید و همراهان گرامی‌شان؛ انتخاب شایسته حضرت‌عالی را به‌عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی توفیق روزافزون را دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام خود آورده است: بدین وسیله آمادگی دانشمندان و تک‌به‌تک خدمتگزاران عرصه دفاعی، علم و فناوری در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: امید آنکه با تلاش دولت مطبوعتان اقدامات اساسی و گام‌های مؤثر در جهت ارتقا مؤلفه‌های قدرت ملی و آبادانی کشور و رفاه هموطنان عزیزمان که به حق شایسته بهترین‌ها هستند در ذیل توجهات امام عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بردارید.

مردم پیروز این آزمون مهم و سرنوشت‌ساز شدند

در پیام سید ضیاالدین آقاجان‌پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حضور گسترده و پرشور تک‌به‌تک ملت ایران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب دکتر پزشکیان آمده است: حضور پرشور و حداکثری و بی‌سابقه مردم در دوره دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، و انتخاب رئیس‌جمهور منتخب دکتر مسعود پزشکیان را به محضر ولی امر مسلمان امام خامنه‌ای عزیز و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

در ادامه این پیام آمده است: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، علی‌رغم تلاش مستکبران و دشمنان مداخله‌جو که به خیال باطل خود می‌خواستند جمهوری اسلامی را از پشتوانه مردمی خود جدا قلمداد کنند، به معنای حقیقی یک حماسه بود، حماسه‌ای که ملت ایران، از زن و مرد، پیر و جوان با هر سلیقه و گرایش سیاسی با لبیک گفتن به دعوت ولی امر مسلمان برای حضور حداکثری در انتخابات نقش آفریدند و برنده و پیروز این آزمون مهم و سرنوشت‌ساز شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: این‌جانب از جریان‌ها و گروه‌ها و احزاب سیاسی درخواست می‌نمایم بحث دل‌آزار برنده و بازنده را کنار بگذارند و به اختلافات دشمن شادکن دامن نزنند، برنده‌ی این انتخابات ملت ایران است و بازنده‌ی این انتخابات، آمریکا و صهیونیسم و دشمنان ملت ایرانند. در حال حاضر دوره رقابت به پایان رسیده و دوره‌ی رفاقت و همدلی برای حل مشکلات و ساختن ایران قوی و ادامه راه شهید رئیسی عزیز با استفاده از همه ظرفیت‌های علمی و نخبگان کشور فرا رسیده است.

در ادامه این پیام آمده است: این جانب لازم می‌دانم از تک‌به‌تک کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده‌های محترم آنان که از پیشتازان خلق این حماسه بزرگ بودند تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 769921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.