۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
قیمت روز خودرو ۲۰ تیر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در تمام محصولات روند کاهشی دارد و خودروهای داخلی و مونتاژی با افت قابل توجهی نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند.

کوییک اتوماتیک یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپا، نسبت به روز گذشته با کاهش هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۵۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که امروز شش میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۷۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سورن پلاس (ESP) از محصولات ایران خودرو نیز با افت ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 در شمار دیگر محصولات است شرکت با افت ۱۸ میلیون تومانی به قیمت ۹۲۵ میلیون تومان گزارش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۴ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۲۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۳ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۶۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۲ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۲۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۷ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۹ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز خودرو ۲۰ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز در تمام محصولات تغییر پیدا کرده است.

ریسپکت بهمن‌موتور یکی از سدان‌های مونتاژی این شرکت با افت ۱۷ میلیون تومان نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن موتور با کاهش ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما هیبرید تنها محصول بازار خودروهای خارجی است که ۳۵ میلیون تومان افت قیمت دارد و اکنون با دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تیگو ۸ پرو هیبرید کراس‌اوور مدیران‌خودرو و رقیب لاماری ایما هیبرید نیز با کاهش ۱۰ میلیون تومان با قیمت دو میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۶۶ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۶۱ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۵۸ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۹۱۶ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۹ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز خودرو ۲۰ تیر + جدول

کد خبر 769909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.