آمادگی شورای راهبردی برای کمک کارشناسی به دولت

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی با تبریک به مسعود پزشکیان، اعلام کرد: این شورا آمادگی دارد که تمام توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت و رئیس‌جمهور منتخب قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید کمال خرازی در پیام تبریک خود به رئیس‌جمهور منتخب آورده است: «تاکید جناب‌عالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جناب‌عالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تأمین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق شود.»

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور محترم منتخب

انتخاب جناب‌عالی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران را که تجلی اراده مردم شریف، آگاه و وفادار ایران است، تبریک می‌گویم و امیدوارم آرمان‌های ملت انقلابی و هشیار ایران که استقلال، آزادی، رفاه و امنیت کشورمان از جمله مهم‌ترین آن‌هاست، به دست شما کامل گردد. این انتخابات که تحت مدیریت یک گرایش سیاسی منجر به پیروزی گرایش سیاسی دیگر شد، نماد روشنی از مردم‌سالاری و موجب اعتبار و عظمت ایران در چشم دیگران و زمینه‌ساز موفقیت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران است. بدون تردید یکی از لوازم توفیق جنابعالی در تأمین منافع کشور، توسعه روابط خارجی از موضع اقتدار و در تعامل و گفت‌وگو با کشورهای دیگر، بر اساس احترام متقابل و اصل برابری است.

شورای راهبردی روابط خارجی که موظف به طراحی راهبرد در حوزه روابط خارجی و پیشنهاد آن به رهبر معظم انقلاب است، آمادگی دارد که تمامی توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت جناب‌عالی قرار دهد. تاکید جناب‌عالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جناب‌عالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تأمین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.

از خداوند متعال موفقیت جناب‌عالی را مسئلت دارم.

سید کمال خرازی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی»

کد خبر 769900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.