جدول یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی فینال ( به‌روزرسانی ۱۷ تیر)

جدول یورو ۲۰۲۴ پس از رقابت‌های روز دوم مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ شب گذشته به پایان رسید و تیم‌های صعودکننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند.

در اولین روز از رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی دو تیم اسپانیا و آلمان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و تقابل آن‌ها با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان فوئنته به پایان رسید.

فرانسه نیز به مصاف پرتغال رفت و با وجود اینکه دیدار دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما خروس‌ها در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه پنج بر سه از سد پرتغال گذشتند.

بنابراین در یک سوی جدول دو تیم فرانسه و اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در روز دوم شاهد جدال انگلیس و سوئیس بودیم و سه شیرها در ماراتن پنالتی‌ها موفق شدند با نتیجه پنج بر سه علاوه بر شکست شاگردان یاکین صعود خود به نیمه‌نهایی را قطعی کنند.

هلند و ترکیه نیز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و تقابل آن‌ها با نتیجه دو بر یک به سود لاله‌های نارنجی به پایان رسید تا در سوی دیگر جدول دو تیم هلند و انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند.

با توجه به اینکه فرانسه کمی ضعیف‌تر از آنچه اهالی فوتبال تصور کرده‌اند ظاهر شده است این امکان وجود دارد که شاگردان دشان برابر اسپانیا نتیجه را واگذار کنند.

همچنین هلند نشان داده عزم خود را برای کسب جام قهرمانی عزم کرده است و به همین دلیل شکست انگلیس برای شاگردان کومان دور از دسترس نیست.

اگر دو حالت ذکر شده را به عنوان نتایج قطعی رقابت‌های نیمه‌نهایی در نظر بگیریم، در مرحله فینال شاهد مچ‌اندازی اسپانیا و هلند خواهیم بود.

جدول حذفی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴

جدول یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی فینال ( به‌روزرسانی ۱۷ تیر)

کد خبر 769819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدیحی US ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 2
    فینال اسپانیا وهلند برنده جام اسپانیا با اختلاف یک گل سه بردو اسپانیا برنده