ساماندهی ۵۱ گلزار شهدا نیازمند اعتبار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ساماندهی ۵۱ گلزار شهید نیاز به اعتبار است.

‌عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: ساماندهی گلزار شهدا بر اساس میل و خواسته خانواده‌های شهدا در دستور کار است و تحقق این مهم باید در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط باشد.

وی گلزار شهدا را قطعه‌ای از بهشت توصیف کرد که باید مناسب با شأن و جایگاه رفیع آن‌ها مناسب‌سازی شود، چرا که شهدا با گذشتن از جان و مال خود، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ساماندهی مزار مطهر ۲۶ شهید والامقام که شامل شش گلزار است، در دست اجراست، اضافه کرد: مزار ۱۰۹ شهید و ۵۱ گلزار نیز نیاز به ساماندهی دارد که با تأمین اعتبار لازم این مهم انجام خواهد شد.

برزگر درباره ساماندهی گلزار شهدای روستای نیماور از توابع بخش مرکزی شهرستان زنجان توضیح داد: این روستا در مجموع شامل ۹ مزار شهید است که پیش از این مزار شش شهید ساماندهی شده بود و با ساماندهی مزار مطهر شهیدان والامقام موسی و رضا حاتمی و علی قربانی، این پروژه به طور کامل به پایان رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه شمار شهدای زنجانی ۳۵۳۵ شهید است، اضافه کرد: این شهیدان گنجینه ارزشمند مقاومت و دفاع از کشور برای استان زنجان هستند.

کد خبر 769809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.