تداوم راه شهید رئیسی و اجرای برنامه هفتم سرلوحه دولت چهاردهم قرار گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر دکتر پزشکیان تداوم راه شهید رئیسی و اجرای برنامه هفتم را سرلوحه کار خود قرار دهد، بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل می شود و قطعا نتایج آن به‌صورت پیشرفت کشور به عموم نشان داده خواهد شد.

سردار محمداسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیروزی مسعود پزشکیان در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری دولت چهاردهم، اظهار کرد: دکتر پزشکیان پس از مراسم تنفیذ مهم‌ترین برنامه‌ای را که باید دنبال کند، همان برنامه پنج ساله هفتم توسعه است که ایشان در مناظرات انتخاباتی هم بر اجرای آن تاکید کرد.

وی در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب پس از اعلام نتایج انتخاباتی خطاب به دکتر پزشکیان اشاره کرد و افزود: در این پیام مقام معظم رهبری بر ضرورت رفاقت‌ها به‌عنوان هنجار تاکید کردند و همچنین ادامه دادن راه شهید آیت‌الله رئیسی را از رئیس‌جمهور منتخب خواستار شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر دکتر پزشکیان همین دو مورد را سرلوحه کار خود قرار دهد، بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل می‌شود و به‌یقین نتایج آن به‌صورت پیشرفت کشور به عموم نشان داده خواهد شد.

کد خبر 769782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.