مازندرانی‌ها ۵۲.۲ درصد مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری داشتند

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره بر افزایش میزان مشارکت مردم این استان در این دوره از انتخابات از میانگین کشوری، میزان این دوره را ۵۲.۲ درصد مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی صبح امروز _شنبه شانزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این استان ضمن تبریک به منتخب مردم مسعود پزشکیان اظهار کرد: حضور پرشور و مجدانه تک‌به‌تک مردم این استان برای احساس مسئولیت، صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و گام مؤثر برداشتن اقتدار و شکوه و عظمت ایران جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات از تمام عوامل اجرایی، نظارت، امنیتی، انتظامی و اصحاب رسانه برای برگزاری یک انتخابات سالم و خوب تشکر می‌شود، افزود: با پایان یافتن مرحله رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نتایج آن مشخص و از بین دو میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ رأی واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی استان مازندران تعداد آرای مأخوذه یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۳۴ رأی ثبت شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: از این تعداد مسعود پزشکیان ۶۶۷ هزار و ۳۲۴ رأی با ۵۱.۴۳ درصد رأی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: سعید جلیلی در این استان موفق به کسب ۶۶۱ هزار و ۱۸۵ رأی با ۴۶.۳۳ درصد رأی مردم این استان شد.

عزیززاده گرجی با تاکید بر اینکه میزان مشارکت مردم مازندران در این دوره از انتخابات از میانگین کشوری بیشتر بوده است، خاطرنشان کرد: این استان توانست میزان مشارکتی این دوره را به ۵۲.۲ درصد برساند.

کد خبر 769629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.