مشارکت ۵۷.۳ درصدی زنجانی‌‎ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: میزان مشارکت زنجانی‌ها در دور دوم انتخابات به ۵۷.۳ درصد رسید.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ۸۵۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ریاست‌جمهوری بودند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات قابل توجه بود و موجب خرسندی شد، افزود: در این دوره نیز مردم استان به ندای رهبر معظم انقلاب برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری لبیک گفتند و مشارکت ۵۷.۳ درصدی آنها در دور دوم این رویداد مهم سیاسی ثبت شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه آمار مشارکت در این مرحله نسبت به دور نخست بیش از ۱۱ درصد افزایش داشت، افزود: همچنین این میزان مشارکت نسبت به دور سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴ درصد افزایش دارد.

رفیعی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در استان برگزار شد، اضافه کرد: با تجمیع آرا در شهرستان‌های استان، مسعود پزشکیان ۲۹۶ هزار و ۸۷ رأی و سعید جلیلی ۱۸۴ هزار و ۷۷۷ رأی کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: در این دوره از انتخابات مشارکت ۵۷.۳ درصدی برای استان زنجان ثبت شد که آمار خوبی محسوب می‌شود.

به گزارش ایمنا با برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاس جمهوری، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی رئیس‌جمهور منتخب مردم شد و سعید جلیلی نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی کسب کرد.

کد خبر 769619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.