شور و شوق انتخاباتی مردم استان مرکزی در موج دوم حضور

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در این دوره از انتخابات از ابتدای آغاز فرایند رأی‌گیری شعب اخذ رأی‌ در این استان شاهد حضور اقشار مختلف مردم بود و این حماسه حضور در ساعات پایانی انتخابات، نمود بیشتری گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، بهنام نظری امشب _جمعه پانزدهم تیر_ در محل ستاد انتخابات استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود صف‌های طولانی در شعب اخذ رأی استان مرکزی اما با تدابیر اندیشیده شده هم اینک روند رأی‌گیری با امنیت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی افزود: مطابق دستورالعمل‌های وزارت کشور و با همکاری مجریان و مردم، روند انتخابات با کیفیت مناسب در استان در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات از ابتدای آغاز فرایند رأی‌گیری شعب اخذ رأی در این استان شاهد حضور اقشار مختلف مردم بود و این حماسه حضور در ساعات پایانی انتخابات نمود بیشتری گرفته است.

نظری با اشاره به افزایش مشارکت مردم استان مرکزی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور اول اضافه کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی در استان مرکزی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: گزارش‌ها مبنی بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است و بر اساس اطلاعیه شماره ۲۳ ستاد انتخابات کشور، رأی‌گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: کمبود تعرفه و اختلال در خطوط ارتباطی شعب وجود ندارد که نشان از هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایجاد و ثبات در این بخش است.

نظری اظهار کرد: تمام عوامل اجرایی شعبات شهری و روستایی استان مرکزی همچنان باید در محل‌های تعیین شده حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی که هنوز در پای صندوق‌های رأی حضور نیافته‌اند، هرچه سریع‌تر خود را به نزدیک‌ترین شعبه برسانند و تکلیف قانونی، شرعی و اجتماعی خود را انجام دهند تا قلب امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان را خشنود سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه صیانت از آرا مردم را در حین برگزاری انتخابات و شمارش آرا دنبال می‌کنیم، گفت: حضور حداکثری مردم در پای شعب اخذ رأی، لبیک‌گویی به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت پرشور و گسترده است.

نظری اضافه کرد: مردم استان مرکزی در این این دوره حماسه‌ای دیگر خلق کردند و افتخار آفرینی دیگری برای استان امامین انقلاب خلق کردند.

وی تصریح کرد: شعب اخذ رأی در سراسر استان شلوغ گزارش شده و طبق رصدهای انجام شده مردم استان مرکزی در آستانه خلق یک حماسه دیگر به نفع انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 769483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.