جمهوریت و اسلامیت در پای صندوق‌های رأی در حال رقم خوردن است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: روزی جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی با حضور فرزندان این مردم در سرزمین‌های حق علیه باطل اتفاق افتاد و امروز این جمهوریت و اسلامیت در پای صندوق‌های رأی در حال رقم خوردن است.

سردار حسین زارع کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به حضور پرشور مردم با بصیرت ولایت‌مدار و شهیدپرور یزد، اظهار کرد: حضور مردم جای تقدیر دارد؛ مردم در صحنه‌های پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، همیشه پای نظام و انقلاب بودند، امروز نیز تاکنون حضور مثال‌زدنی را پای صندوق‌های رأی داشتند و نشان دادند که به نظام انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی پای بند هستند.

وی افزود: آنچه که امروز شاهد بودیم صحنه‌ای زیبا و مثال‌زدنی از حضور در صحنه بود، امروز مردم ما شهدایی عمل کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: روزی جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی با حضور فرزندانشان در سرزمین‌های حق علیه باطل اتفاق افتاد و امروز این جمهوریت و اسلامیت در پای صندوق‌های رأی در حال رقم خوردن است.

زارع کمالی اضافه کرد: اگر امنیت، عزت، اقتدار و آرامش دیروز در جبهه‌های حق علیه باطل با جان دادن و سر دادن اتفاق افتاد؛ امروز نیز این امنیت، عزت و اقتدار را مردم پای صندوق رأی با رأی خود به جمهوری اسلامی و به نظام و انقلاب بازگرداند.

وی با بیان اینکه امید که افرادی که موفق نشدند در فرصت باقی مانده اقدام کنند، گفت: همه این حق را دارند تا پای صندوق رأی بیابند، بنا به فرمان آیت الله مشکینی انتخابات صحنه کربلا است، امید که مردم حضور یابند و در صحنه کربلا حضور یافته و در میدان و طرفداری از اسلام شمشیر بزنند.

کد خبر 769475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.