شاهد افزایش مشارکت در مقایسه با دور اول انتخابات در استان مرکزی هستیم

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: بر اساس گزارش دریافت شده و بازدیدهای به عمل آمده، شاهد افزایش مشارکت در مقایسه با دور اول انتخابات در این استان هستیم و امید می‌رود این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، بهنام نظری ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در ستاد انتخابات استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند اخذ به صورت روان در تمامی شعب که ۱۰۶۸ شعبه در استان مرکزی است از ساعت هشت صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

وی افزود: پس از ساعت ۱۸:۰۰ با تشخیص وزیر کشور این زمان قابلیت تمدید دارد و ستاد انتخابات کشور از مردم شریف ایران برای حضور در پای صندوق‌های رأی در ساعات اولیه و مدیریت زمانی که انجام گرفته است که موجب یاری همکاران ما در شعب اخذ است، قدردانی می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش دریافت شده و بازدیدهای به عمل آمده شاهد افزایش مشارکت در مقایسه با دور اول انتخابات در این استان هستیم و امید می‌رود این روند ادامه یابد.

نظری با بیان اینکه شور انتخابات ساعت به ساعت در استان مرکزی در حال افزایش است، اضافه کرد: سرعت اخذ رأی با کارت ملی زودتر از شناسنامه است به‌طوری که زمان اخذ رأی با کارت ملی بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه و با شناسنامه بین ۴۵ تا ۵۰ ثانیه است.

وی تاکید کرد: با توجه اینکه فرایند ثبت اطلاعات رأی دهندگان با کارت ملی زودتر است و اخذ رأی حدود یک دقیقه زودتر انجام می‌شود، مردم می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی جدید از زمان ایستادن در صف بکاهند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: شور انتخابات ساعت به ساعت در استان در حال افزایش است و مشارکت نسبت به دور اول بیشتر است.

نظری از فعالیت یک هزار و ۶۸ شعبه اخذ رأی در استان خبر داد و گفت: از مجموع این شعب ۷۲۳ شعبه ثابت، ۳۴۵ شعبه سیار، ۶۰۶ شهری و ۴۶۲ شعبه روستایی است.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت در شعب اخذ رأی تقاضا می‌شود شهروندان در زمان باقی مانده نسبت به حضور در شعب اخذ رأی اقدام و در این جشن سیاسی شرکت کنند.

کد خبر 769346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.