اجرای طرح «به نیابت از شهدا رای می‌دهم» در زاهدان و زابل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طرح «به نیابت از شهدا رأی می دهیم»، تعداد دو هزار کارت با تصاویر شهدای استان چاپ و بین مردم شهرستان زاهدان و زابل توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی امروز _جمعه پانزدهم تیر_ با دعوت از مردم به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: مردم ایران با بصیرت، آگاهی و درک کامل، نیت‌های خصمانه دشمنان را می‌شناسند و با جدیت از صبح امروز پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند و حماسه بزرگی را رقم خواهند زد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طرح «به نیابت از شهدا رأی می‌دهیم»، تعداد دو هزار کارت با تصاویر شهدای استان چاپ و بین مردم شهرستان زاهدان و زابل توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری با تصاویر شهدایی که در دست داشتند در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و رأی خود را به نیابت از شهدا به صندوق انداختند.

میرحسینی امروز را روز تبلور و ظهور وحدت ملی دانست و تاکید کرد: مردم استان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی خاطره خوبی را خواهند ساخت تا نتیجه مطلوب که ناامیدی و ناراحتی دشمنان انقلاب را به دنبال خواهد داشت، رقم بخورد.

کد خبر 769332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.