انتخابات برای ما یک سرمایه و ثروت است

امام جمعه چادگان با بیان اینکه انتخابات برای ما یک سرمایه و ثروت است گفت: قبل از انتخابات بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید شد و اگر انتخابات ایران مهم نبود، شبکه‌های معاند تا این حد برایش سرمایه‌گذاری نمی‌کردند که همین نشان از اهمیت آن دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی ظهر امروز _جمعه پانزدهم خرداد_ در خطبه این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: انتخابات سه مرحله دارد که شامل قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات است که کشور ما در مرحله حین انتخابات است.

وی افزود: امروز در کشور ما مهم‌ترین مرحله انتخابات، در حال اجراست که سرنوشت کشور مشخص می‌شود و برای چهار سال به دست شخصی سپرده می‌شود که مهم‌ترین و بالاترین مقام اجرایی کشور را بر عهده دارد.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: انتخابات برای ما یک سرمایه و ثروت است که قبل از انتخابات، بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید شد.

حجت الاسلام بنی‌جمالی با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: برای اینکه بدانید انتخابات تا چه حد مهم است، به شبکه‌های معاندین نگاهی بیندازید که تا چه حد در تلاش هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی ادامه داد: اگر انتخابات ایران مهم نبود، دشمنان تا این حد برایش سرمایه‌گذاری نمی‌کردند و امروزه انتخابات ایران و آمریکا مطرح است، تمام نگاه‌ها متوجه جمهوری اسلامی است که نشان از اهمیت آن دارد.

امام جمعه چادگان اضافه کرد: همین‌که شبکه‌های معاندین فیلم و مستند تهیه می‌کنند، مصاحبه می‌گیرند و تحلیل خبری می‌گذارند، اذعان به اهمیت جمهوری اسلامی و نقش تعیین کنندگی آن دارد که یک بازیگر اصلی در منطقه و جهان است.

حجت الاسلام بنی‌جمالی ادامه داد: هر رأی یک موشکی به سوی دشمن است و ضمانت اجرایی برای رئیس جمهور است و می‌تواند تحریم‌ها را خنثی کند و نظام بین الملل را مأیوس می‌کند از این‌که بخواهد با زبان زور با جمهوری اسلامی سخن بگوید.

وی تاکید کرد: فردا دوران پس از انتخابات است که یکی از دو نماینده با آرا مردم انتخاب می‌شوند و هرکدام که انتخاب شدند، پیروز اصلی انتخابات، مردم هستند و نشان از این دارد که در نظام جمهوری اسلامی چیزی به نام شکست خورده وجود ندارد.

امام جمعه چادگان تصریح کرد: نتیجه هرچه که باشد، کسی که شکست می‌خورد آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است و فردا پیروز انتخابات، ملت ایران و روز جشن ملی برای آن‌ها است.

حجت الاسلام بنی‌جمالی خاطرنشان کرد: این‌گونه نباشد که فردا طرفداران هریک از نامزدها دنبال انتقام باشند، انتقام اصلی ما از دشمنان و صهیونیست است.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید فردی امیدوار باشد و مردم هم به دنبال چنین شخصیتی هستند، شبکه‌های معاند در حال القای نا امیدی به مردم هستند و شرایط بد اقتصادی را هدف گرفته‌اند که در چنین شرایطی باید رئیس جمهور امیدوار و دنبال انجام کارها باشد.

امام جمعه چادگان ادامه داد: از کسانی که به این لحظه رأی ندادند دعوت می‌کنم که سریع‌تر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با رأی خود در این انتخاب سرنوشت‌ساز سهیم باشند.

حجت الاسلام بنی‌جمالی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم گفت: ماه محرم یک فرصت استثنایی و دارای ظرفیت فوق‌العاده است، تا قبل از انقلاب اسلامی، محرم به شکل دیگری بود و اکنون بعد از انقلاب اسلامی به گونه دیگری است که قبل از انقلاب، در محرم وقتی شیعه به دنبال احیای آن بود ناچار به پرداختن چند بعد عاطفی از عاشورا بود.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و به برکت آن، یکی از ابعاد مهم واقعه عاشورا که حماسی است در در دستورکار قرار گرفته و همین باعث ایجاد و بقای انقلاب اسلامی تا به امروز شده است.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: همین ایثار و فداکاری و فرهنگ عاشورا بود که توانست در جبهه‌های جنگ نقش ایفا کند که باید آن را حفظ کنیم و با عمق جان بپذیریم.

حجت الاسلام بنی‌جمالی بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت عاشورا روحیه حماسی و استکبار ستیزی گرفت و تسری آن به سایر ملت‌های مظلوم شکل گرفت و باعث تقویت حماس، حزب الله و وجود انصارالله یمن شد و جهان را تحت تأثیر قرار داد.

وی ادامه داد: در ماه محرم با نصب پرچم عزای امام حسین (ع) بر سردر منازل نشان دهیم که عزادار اباعبدالله (ع) هستیم و فرهنگ شهادت داریم و به آن پایبند هستیم.

امام جمعه چادگان تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی در چادگان بسیار قوی هستند که از تمام سرهیئت‌های آنان و مداحان و سخنرانان تشکر می‌کنم و توقع داریم هیئتی‌هایی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم که در آن‌ها فلسفه عاشورا توضیح داده شود.

حجت الاسلام بنی‌جمالی در ادامه با اشاره به روز مالیات گفت: یاد شهید رئیسی عزیز را گرامی می‌داریم که گام بزرگی در عرصه مالیات برداشت و در حالی که سالیان طولانی از نا ترازی بودجه رنج می‌بردیم، کشور را متوجه استفاده از مالیات کرد.

وی اضافه کرد: کار شهید رئیسی در بحث مالیات منجر به شفافیت و باعث شد که افراد ثروتمند و میلیاردرها هم مالیات بپردازند که تا قبل از آن در معرض پرداخت مالیات نبودند و فقط به قشر مستضعف جامعه فشارمی‌آمد.

امام جمعه چادگان تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی در مرحله اول کارت‌خوان‌ها را مطرح کرد و در مرحله دوم قصد داشت به حساب‌ها هم رسیدگی کند که عمر شریفش وصال نداد، امیدواریم رئیس جمهور بعدی این راه را ادامه دهد تا این مشکل ناترازی بودجه را از مالیات تأمین کند و مصوبات صحیح مجلس را در این زمینه اجرایی کند.

کد خبر 769294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.