رئیس‌جمهور آینده مسئله اقتصاد را با اتکا بر توان داخلی حل کند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مردم در حوزه‌ اقتصاد گلایه‌هایی دارند، حضور نداشتن ۶۰ درصد مردم به معنای بریدن از نظام نیست بلکه گلایه از معیشت و اقتصاد است، رئیس‌جمهور آینده باید حتماً مسئله اقتصاد و حل آن را با اتکا بر توان و استعداد داخلی حل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سیاوش محمودی ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در حاشیه انداختن رأی خود در صندوق در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: اولین مسئله در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، چراکه نظام ما یک نظام مردم‌سالاری است و همه ارکان از طریق رأی مردم انتخاب می‌شوند، این مردم هستند که با انتخاب خود سرنوشت نظام را رقم می‌زنند.

وی افزود: ریاست‌جمهوری یکی از ارکانی اصلی نظام محسوب می‌شود و به دلیل جایگاهی که دارد دارای اهمیت ویژه‌ای در قانون اساسی است، همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند آنچه که در مرحله اول انتظار می‌رود، رخ نداد، چراکه انتظار حضور پرشورتری می‌رفت.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مردم در حوزه اقتصاد گلایه‌هایی دارند، حضور نیافتن ۶۰ درصد مردم به معنای بریدن از نظام نیست بلکه گلایه از معیشت و اقتصاد است، این حضور نداشتن تکلیف رئیس جمهور آینده را مشخص کرد که باید حتماً مسئله اقتصاد و حل آن را با اتکای بر توان و استعداد داخلی حل کند.

محمودی اضافه کرد: رئیس‌جمهور آینده باید با اتکا بر منابع و ظرفیت داخلی و کشورهای مختلف جهان به جای توجه به چند کشور خاص، مسئله اقتصاد را به عنوان اولویت اول حل کند

وی تاکید کرد: مردم نباید تصور کنند که با رأی ندادن می‌توانند مسئله را حل کنند، حضور مردم هم برای داخل و پشتوانه رأی قوی و هم برای خارج که همه‌ی دنیا در حال تماشای انتخابات و نگاه مردم به انتخابات است، اهمیت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: امیدوارم مردم به فرمان و دعوت رهبر انقلاب، همه دلسوزان نظام نگاه ویژه‌ای داشته باشند و با حضور خود اقتدار نظام را در داخل و خارج کشور نشان دهند و با انتخاب خود همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند به یک رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و پای کار رأی دهند.

کد خبر 769235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.