مرحله دوم شور بیشتری نسبت به دوره اول انتخابات دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مرحله دوم شور بیشتری نسبت به دوره اول انتخابات دارد، گفت: وقتی یک تیم قهرمان جهان و المپیک می‌شود، شور و حال وصف‌ناپذیری در کشور ایجاد می‌شود و باعث عزتمندی می‌شود.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان در جریان حضور ورزشکاران در ورزشگاه ۱۵ خرداد برای اخذ رأی اظهار کرد: مرحله دوم شور بیشتری نسبت به دوره اول انتخابات دارد تا فرد اصلح انتخاب شود و امیدوارم منتخب مردم ایران توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

وی افزود: ورزش می‌تواند همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را تحت‌الشعاع قرار دهد و وقتی که یک تیم قهرمان جهان و المپیک می‌شود، شور و حال وصف‌ناپذیری در کشور ایجاد می‌شود و باعث عزتمندی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه هدف جامعه ورزش و جوانان از حضور پرشورشان در این انتخابات، نقش‌آفرینی در انتخاب رئیس‌جمهور اصلح است، افزود: انتظار داریم رئیس‌جمهور آینده با در نظر گرفتن حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات، به جامعه ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

بازرگان با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران زنجانی در انتخابات گفت: جامعه ورزش همان‌طور که نشان داد در اعتلای پرچم تلاش می‌کند در چنین میادینی همچون انتخابات نیز حضور پرشوری دارند.

وی تصریح کرد: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده مانند شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد و بتوانند مشکلات زیرساختی ورزش را برطرف کنند و اتفاقات خوبی برای مردم بیفتد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: انتظارات ورزشی‌ها، جامعه ورزش، مربیان، داوران، باشگاه‌داران یک نکته بیشتر نیست و آن هم با توجه به رضایت‌بخشی که ما داریم می‌بینیم امتداد و ادامه سیاست رئیس‌جمهور شهید است. تکمیل زیرساخت‌های ورزشی رسیدگی به ورزشکاران، برگزاری مراسم‌های تجلیل از قهرمانان، برگزاری شورای عالی ورزش با حضور شخص رئیس‌جمهور، ادامه سیاست‌هایی طرح آمایش و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها به نفع مردم شود.

کد خبر 769234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.