رئیس‌جمهور آینده تداوم‌بخش راه شهیدرئیسی باشد

امام جمعه قزوین گفت: رئیس‌جمهور آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی باشد و ضمن اعتماد به جوانان، فرهیختگان و دانشمندان این مرز و بوم فکر تکیه به دشمنان را نیز از سر خود بیرون کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: رئیس‌جمهور آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی باشد.

وی افزود: منظور از شباهت به شهید رئیسی این است که ضمن اعتماد به جوانان، فرهیختگان و دانشمندان این مرز و بوم فکر تکیه به دشمنان را نیز از سر خود بیرون کند؛ چرا که مذاکره با دشمنان همواره کارها را خراب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به قله‌های بلند عزت و اقتدار نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: مردم ما با پای کار بودن مردم همیشه نشان داده‌اند زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت هم خواهد بود.

عابدینی گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور آینده یاران خوبی برای اداره کشور در امور داخلی و خارجی این سرزمین انتخاب کند، همان‌گونه که شهید رئیسی دکتر حسین امیرعبداللهیان را به مقام وزارت امور خارجه منصوب کرد که برکاتش در امور بین‌الملل دیده شد و ارتباط خوبی را هم با کشورهای همسایه برقرار کرد.

وی افزود: توصیه می‌کنم که شهروندان استان قزوین امروز و با حضور به موقع در پای صندوق‌های رأی هر چه زودتر این وظیفه الهی را به انجام برسانند.

کد خبر 769222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.