حضور پای صندوق رأی نقش‌آفرینی در سنگر اجرایی کشور است

امام جمعه موقت اراک حضور در پای صندوق‌های رأی را یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: حضور در انتخابات، نقش‌آفرینی در سنگر اجرایی کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی صبح امروز _جمعه پانزدهم تیر_ پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شعبه ۲۸۰ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اراک اظهار کرد: وظیفه امروز ما حضور در پای صندوق‌های رأی است و فردای مشخص شدن نتایج باید همگان با پذیرش نتیجه و با اتحاد و همدلی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کنند.

وی افزود: حضور مسئولان مقتدر، توانمند، کارآمد و دلسوز در لایه‌های مدیریتی کشور حاصل رأی هوشمندانه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه موقت اراک حضور در پای صندوق‌های رأی را یک وظیفه دینی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات، نقش آفرینی در سنگر اجرایی کشور بوده و حضور حداکثری مردم، امنیت، سلامت و انتخاب آگاهانه از اصول اصلی انتخابات است.

عبدالهی اضافه کرد: در صورتی که این اصول محقق شود، بار دیگر عزت و افتخار برای ایران اسلامی رقم می‌خورد و دشمنان نظام مأیوس می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر صندوق رأی سنگری برای حمایت از نظام است گفت: مردم در حفظ نظام اسلامی با آگاهی و حساسیت در این سنگر نقش آفرینی کنند.

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی اهمیت بسیاری دارد، اما انتخاب آگاهانه نیز در جای خود بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام عبدالهی تصریح کرد: مردم باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که نسبت به نقاط ضعف و قوت کشور آگاهی داشته باشد و رئیس جمهور منتخب وظیفه دارد برای آبادانی کشور و تقویت بنیه اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کند و در مناسبات بین‌المللی ذره‌ای از حفظ منافع کشور عقب نشینی نداشته باشد.

کد خبر 769207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.