حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه افزایش اعتماد مردم به نظام است

استاندار مرکزی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز نشانه افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است و مقبولیت نظام را در نزد افکار عمومی تقویت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ازمرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در حاشیه بازدید از شعب انتخابات، در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور پر شکوه مردم پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اقتدار و انسجام داخلی و ملی و باعث خنثی شدن توطئه‌های بدخواهان و معاندان جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فردی اصلح بر اساس رعایت معیارهای اعلام شده رهبر انقلاب، اقتدار نظام و عزت کشور حفظ و تضمین می‌شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز نشانه افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و مقبولیت نظام را در نزد افکار عمومی تقویت می‌کند.

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه حضور مردم این استان در دور دوم انتخابات چشمگیر تر از هفته گذشته است، اضافه کرد: امید می‌رود این روند تا پایان امروز ادامه داشته باشد و پیوند بین مردم و نظام اسلامی در این انتخابات تقویت شود.

وی گفت: انتخابات و استفاده از حقوق اجتماعی و سیاسی، حق و تکلیف مردم است و مردم در این فرایند باید از حق خود دفاع کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: امروز یکی دیگر از روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده پیشرفت کشور است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: انقلاب اسلامی یکی از منحصربه‌فردترین انقلاب‌های جهان است و انتخابات در کشوری که نظام مردم سالاری دینی بر آن حاکم است، در تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی و عناصر انسجام و اقتدار اجتماعی تأثیر دارد و حضور مردم سبب تقویت این عناصر می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم موجب سرشکستگی دشمن خواهد شد، اضافه کرد: با حضور گسترده مردم دشمنان انقلاب متوجه می‌شوند این نظام با بیش از ۴۵ سال عمر منحصر بفرد و بر پایه‌های مردم‌داری استوار است.

استاندار مرکزی گفت: انتخابات و استفاده از حقوق اجتماعی و سیاسی، حق و تکلیف مردم است و مردم در این فرایند باید از حق خود دفاع کنند.

مخلص‌الائمه افزود: نظام اجرایی کشور برای چهار سال تحت تأثیر امروز قرار می‌گیرد و بسیاری از مسائل و مشکلات موجود که در دولت سیزدهم در مسیر رفع شدن قرار گرفته توسط رئیس جمهور منتخب باید تعیین تکلیف شود، بر این اساس مردم باید برای این امر گزینه اصلح را انتخاب کنند.

کد خبر 769198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.