امنیت کشور ایران الگویی برای همه کشورهای مسلمان است + فیلم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز امنیت کشور ما الگویی برای همه کشورهای مسلمان شده است و دشمن از همراه بودن ملت ما عصبانی است که برای اینکه بیشتر نا امید شوند مردم باید پای صندوق رای حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در شعبه اخذ رأی مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: هوشیاری مردم استان از این حضور خوب و دلگرم کننده کاملاً مشخص است و مردم استان امروز در سراسر استان حضور پرشوری را داشته‌اند.

وی افزود: به نظر می‌رسد با تاکیداتی که از هفته گذشته صورت گرفته و هجمه‌ای که دشمنان برای اینکه مردم پای صندوق رأی نیایند انجام دادند، مردم ما شرایط کشورمان را می‌دانند و امروز حضور خوبی داشته‌اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم اول وقت برای رأی دادن بیایند و به ساعات پایانی موکول نکنند و با حضور خودشان حماسه‌ای دیگر را برای انتخاب فرد اصلح رقم بزنند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: تاکید برادرانه من این است که مردم گوش به حرف‌های حاشیه‌ای دشمنان ندهند و پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی تاکید کرد: امروز امنیت کشور ما الگویی برای همه کشورهای مسلمان شده است و دشمن از همراه بودن ملت ما عصبانی است که برای اینکه بیشتر نا امید شوند مردم باید پای صندوق رأی حاضر شوند.

کد خبر 769150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.