روند انتخابات با آرامش در حال اجراست

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تاکنون هیچ مشکلی از روند برگزاری فرآیند انتخابات گزارش نشده و در سطح استان روند انتخابات با آرامش در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی امروز_ جمعه پانزدهم تیر_ در بازدید از شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌کاظم (ع) اظهار کرد: فرآیند رأی‌گیری در فارس بزرگ و پهناور و استان حضرت شاهچراغ (ع) از دقایق ابتدایی صبح امروز رأس ساعت هشت صبح با حضور باشکوه و استقبال بسیاری از مردم به ویژه در این مکان آغاز شد و مردم صفوف منتظر هستند تا رأی آنها اخذ شود.

وی افزود: در سراسر استان فارس فرآیند رأی‌گیری آغاز و در حال انجام است و ناظران و همه عوامل اجرایی پای کار هستند.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: امنیت در سراسر استان بر قرار و امید است بر اساس تاکید مقام معظم رهبری شاهد حضور مشارکت اثرگذار مردم باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: تاکنون هیچ مشکلی از روند برگزاری فرآیند انتخابات گزارش نشده و در سطح استان فارس روند انتخابات با آرامش در حال اجرا ست.

انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز است

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس نیز در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک صحنه سیاسی است‌، اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: مردم امروز صبح با شور بسیار خوبی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) حضور پیدا کردند و دادگستری استان فارس به صورت کامل در خدمت مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه این انتخابات با سلامت و آرامش کامل در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: از مردم کشورمان جهت حضور حداکثری در این انتخابات دعوت می‌کنیم که با حضور در انتخابات حماسه بیافرینند و قطعاً این رأی برای آینده کشور تأثیرگذار است.

کد خبر 769148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.