دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی آغاز شد

همزمان با سراسر کشور، فرایند رای‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، همزمان با سراسر کشور، فرایند رأی‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی صبح امروز _جمعه پانزدهم تیر_ از ساعت ۸:۰۰ در ۱۰۶۸ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار این استان آغاز شد.

افراد دارای تابعیت ایرانی با ۱۸ سال تمام امکان مشارکت در این دوره از انتخابات را دارند. برای شرکت در این عرصه سیاسی همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی به عنوان الزام برای افراد شرکت‌کننده است.

در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ نیز می‌توانند در این عرصه سیاسی و اجتماعی مشارکت داشته باشند.

مردم استان مرکزی امروز با مراجعه به این تعداد شعب اخذ رأی در نقاط مختلف، آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بریزند تا نهمین رئیس جمهور در کشور انتخاب شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی شامل: بازرسان، نظارت، انتظامی، امنیتی، رسانه‌ها و پشتیبانی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان سازماندهی شده‌اند.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم اینک در حال برگزاری است.

کد خبر 769126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.