اهتزاز بیرق عزای حسینی در میدان پرچم اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: آئین اهتزاز بیرق عزای حسینی در میدان پرچم (جنب میدان لاله) اصفهان با تجلیل از پیرغلامان منتخب حسینی هیئت‌های محلات این منطقه برگزار شد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: در این ماه برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری عزاداری، روضه‌خوانی، برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و قرآنی در اصفهان و نیز مناطق مختلف تدارک دیده شده است که منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: برپایی موکب، مشکی‌پوش کردن معابر و گذرها، برپایی مراسم مداحی و نمایشگاه‌های مرتبط از جمله برنامه‌های فرهنگی دهه اول محرم است.

اهتزاز بیرق عزای حسینی در میدان پرچم اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه طی مراسمی بیرق عزای حسینی در میدان پرچم (جنب میدان لاله) به اهتزاز در آمد، تصریح کرد: امسال این مراسم با حضور هیئت‌های مذهبی و تجلیل از پیر غلامان حسینی منطقه، در میدان پرچم به اهتزاز درآمد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۰ تلاش می‌کند مراسم محرم با کیفیت و رعایت تمام جوانب و با حضور جوانان برگزار شود.

اهتزاز بیرق عزای حسینی در میدان پرچم اصفهان

به گزارش ایمنا، در ادامه آئین اهتزاز بیرق عزای حسینی از پیرغلامان محلات منطقه ۱۰ با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 769073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.