پیشرفت اجرای پروژه‌های منطقه ۲ اصفهان طبق برنامه‌ریزی‌ها

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر پروژه‌های متعددی در سطح این منطقه در حال اجرا است که پیشرفت اجرای آن‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری منطقه ۲ اصفهان یکی از مناطق حاشیه‌نشین و محروم شهر اصفهان است.

وی با اشاره به بازدید معاون شهردار اصفهان از پروژه‌های موجود و فعال این منطقه افزود: در این راستا از بیش از هفت پروژه مهم این منطقه بازدید و تصمیمات قابل توجهی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد.

پیشرفت اجرای پروژه‌های منطقه ۲ اصفهان طبق برنامه‌ریزی‌ها

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان تاکید کرد: به‌طور مثال از پروژه‌های تعریض ضلع شرقی بزرگراه شهید خرازی، بزرگترین خانه کودک پارک قلمستان، زیرسازی و آسفالت خیابان مادی شمس‌آباد ولدان، فرهنگسرای بابوکان، آزادسازی و احداث فاز دوم خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) دهنو، زیرسازی و آسفالت خیابان ام‌البنین دهنو و سپتینگ دفع آب‌های سطحی خیابان حکیم فرزانه دهنو بازدید به عمل آمد.

پیشرفت اجرای پروژه‌های منطقه ۲ اصفهان طبق برنامه‌ریزی‌ها

طبیبی گفت: در حال حاضر پروژه‌های متعددی در سطح این منطقه در حال اجرا است که پیشرفت اجرای آن‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است.

کد خبر 769046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    0 0
    پروژه خیابان امام خمینی وباسکول وبزرگترین فضای سبز اصفهان وآرادسازی ومیزان درمسیر خانه های آنجا چه شد چندسال مابلاتکلیف هستیم شهردارمحترم لطفا رسیدگی کنید ممنون
  • آرش IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اگه میشه ی فکری به حال این خیابان ماربین بکنید از بس گردو خاک خوردیم