مناسب‌سازی ۱۱ شعبه اخذ رأی برای افراد دارای معلولیت در کرمان

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: ۱۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهر کرمان برای اخذ رأی از افراد دارای معلولیت مناسب سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحید زاده با اشاره به اینکه جامعه بزرگ بهزیستی در کنار سایر مردم در انتخابات شرکت می‌کنند، اظهار کرد: ۱۱ شعبه اخذ رأی در سطح کرمان جهت اخذ رأی برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شده است.

وی با دعوت از تمامی هم استانی‌ها به ویژه جامعه معلولان برای حضور پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای برای سربلندی ایران، افزود: با هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری‌ها، علاوه بر این ۱۱ شعبه در کرمان، در تمامی شهرستان‌ها نیز یک شعبه برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است و صندوق‌های سیار نیز جهت اخذ رأی معلولان وابسته به تخت، سالمندان و.... وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: این شعب شامل شعبه شماره ۳ در انتهای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز آموزش و پژوهش استانداری، شعبه شماره ۱۳ در بلوار جمهوری اسلامی سه راه هوانیروز اداره کل میراث فرهنگی، شعبه شماره ۳۶۰ در بلوار جمهوری اسلامی ابتدای خیابان شفا مرکز آموزش سلامت، شعبه شماره ۳۷ در بلوار جمهوری اسلامی ابتدای هزار و یک شب جنوبی اداره کل بنیاد شهید، شعبه ۵۴ در ابتدای خیابان ۲۴ آذر مسجد ولیعصر (برخورداری) هستند.

وی ادامه داد: هم‌چنین شعبه ۹۷ در چهارراه شهید رجایی (خورشید) دبیرستان فرزانگان، شعبه ۹۶ در بلوار شهید عباس پور، مصلی کرمان، شعبه ۱۳۱ در انتهای خیابان شهید دادبین دبستان شهید هندو زاده، شعبه ۲۳۸ در خیابان مالک اشتر جنوبی بین کوچه ۸ و ۱۰ دبیرستان شهید حجت، شعبه ۲۶۶ در دبیرستان دخترانه دکتر باخدا به نشانی بلوار امام حسین کوچه ۳۷، شعبه ۲۵۱ در شهرک شهید ایرانمنش جنب کلانتری ۱۹ دبیرستان عباس سعید ویژه خواهران برای حضور افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 769019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.