استاندار کرمانشاه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

استاندار کرمانشاه با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، گفت: رأی مردم اثرگذار است؛ رأی مردم ریل‌گذاری‌های آینده کشور را ترسیم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ پنجشنبه چهاردهم تیر _ در نشست خبری با خبرنگاران با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ۱۵ تیرماه، اظهار کرد: یک انتخاب سرنوشت‌ساز را پیشرو داریم.

وی از اثرگذاری مهم رئیس‌جمهور در سرنوشت داخلی و خارجی کشور سخن گفت و افزود: در طول عمر پر برکت نظام رئیس‌جمهورهای متفاوتی را تجربه کرده‌ایم که همه گواه از اثرگذاری رأی مردم دارند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: رأی مردم اثرگذار است و این رأی مردم است که ریل‌گذاری‌های آینده کشور را ترسیم می‌کند.

وی با تأکید بر دقت آگاهانه در انتخاب رئیس‌جمهور آینده کشور، خاطرنشان کرد: استانداری کرمانشاه در انتخابات پیشرو مجری فعال و بی‌طرف است و به تعبیر مقام معظم رهبری شرعاً و قانوناً آرای مردم را حق‌الناس دانسته و امانت‌دار آن است.

صحرایی با اشاره به فعالیت ۳۲ هزار نفر عوامل اجرایی در فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان، گفت: برای انتخابات فردا یک هزار و ۶۳۵ صندوق رأی آماده اخذ آرای مردم استان است.

وی از استحکام ویژه رأی‌گیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و ادامه داد: هر نامزد می‌تواند نماینده‌ای برای پای صندوق رأی معرفی کند، البته طبق ضوابط قانونی بدون هیچ‌گونه دخالتی بر همه فعالیت‌های شعبه می‌توانند نظارت داشته باشند و نظارت خود را به ستاد انتخاباتی نامزد موردنظرش گزارش دهد.

استاندار کرمانشاه از آمادگی کامل استان کرمانشاه برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و افزود: امیدواریم بدون هیچ حاشیه روز شنبه نامزد منتخب مردم معرفی شود.

وی انتخاب مردم را مورداحترام دانست و گفت: همه باید برای پیشرفت و تعالی استان و کشور به منتخب مردم کمک کنیم.

صحرایی در پایان عرایض خود تقاضایی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در رابطه با برگزاری مراسم‌های شادی پس از اعلام نتایج داشت و افزود: شنبه اول محرم است و مردم این ماه را به‌عنوان رکن اعتقادی موردتوجه و احترام دارند، لذا از ستادها درخواست می‌شود؛ در هر شرایطی توجه به روحیه دینی مردم را موردتوجه قرار دهند.

کد خبر 769014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.