دستگیری ماموران قلابی با سلاح کمری و چاقو در رشت

جاشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ماموران قلابی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه سلاح کمری، بی‌سیم، دستبند و چاقو کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار حسین حسن‌پور امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری پلیس با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر درگیری و قصد سرقت تحت پوشش مأمور از متصدی یک مغازه قصابی در منطقه گلسار رشت، بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با حضور به موقع مأموران یک متهم که با چاقو توسط متصدی قصابی مجروح شده بود دستگیر و با تمهیدات امنیتی به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم مجروح، دو متهم ۲۹ و ۳۴ ساله این پرونده نیز شناسایی و طی عملیاتی مجزا دستگیر شدند.

سردار حسن‌پور با اشاره به اعتراف متهمان به اخاذی تحت پوشش مأمور از مردم، تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پژو پارس متهمان توقیف و یک قبضه سلاح کمری، بی‌سیم، دستبند و چاقو از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان از همکاری مردم با پلیس در دستگیری این افراد کلاهبردار تقدیر و تشکر کرد و از آن‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 769003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.