نظام مهندسی کشاورزی بر شکل‌گیری توسعه پایدار در مازندران تاثیرگذار است

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جوببار، در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه پایدار به عنوان بهترین نوع توسعه در مازندران گفت: این امر به دست نظام مهندسی کشاورزی شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عمران عباسی عصر امروز_پنامروز_پنجشنبه چهاردهم تیر_ در همایش سالروز بیست‌وسومین تأسیس نظام مهندسی کشاورزی مازندران واقع در مجتمع میزبان بابلسر با اشاره به بحث کشاورزی با سه شیوه کاشت، داشت و برداشت اظهار کرد: اکنون بهترین نوع توسعه در جهان، توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه این امر مهم توسعه پایدار به دست نظام مهندسی کشاورزی شکل می‌گیرد، افزود: هم‌اکنون ۱۷ هزار عضو در این نظام مهندسی هستند که تأثیرگذار بر این موضوع می‌باشند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی و پل سفید گفت: اگر ۵۰ درصد از این نیروی انسانی کارآمد و توانا بهره‌مند نباشد دچار مشکل می‌شویم.

عباسی با تاکید براینکه ضعف برون سپاری برای کاهش تصدی‌گری دولت به عنوان جایگاه قطب کشاورزی و صنعتی هستیم، اظهار داشت: برای داشتن در تعادل سازی دنیای سنتی کشاورزی با دنیای مدرن امروز چه شاخصی داریم؛ دقت کنید که برنج برای مازندران است اما نان برنجی برای کرمان است.

وی ادامه داد: امروز چقدر توانستیم از برنج مازندران محصولات جدید در بیاوریم، هر کجا نام کشاورزی و دامداری باشد به عنوان نماینده مردم این استان هستم.

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در فضای برون سپاری کردن و در مسیر توانمندسازی جوانان، تحصیل‌کرده همکاری و اعلام آمادگی می‌کنم.

کد خبر 768998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.