محله اسدآبادی خرم‌آباد از بن‌بست خارج شد

استاندار لرستان گفت: خواسته اهالی اسدآبادی مبنی‌بر بازگشایی بن‌بست خیابان سرباز امروز کمتر از ۲۴ ساعت با ورود شهرداری خرم‌آباد عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، ابوطالب شفقت ظهر امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بازگشایی مسیر دسترسی محله اسدآبادی اظهار کرد: شب گذشته در مسجد امام صادق با اهالی اسدآبادی دیداری داشتیم، در این دیدار مردم مشکلاتی از جمله وجود ضایعات فروشی‌ها و مشکل راه دسترسی در بعضی خیابان‌ها را مطرح کردند.

وی افزود: شهردار خرم‌آباد دیشب قول انتقال ضایعات‌فروشی‌ها را به خارج از شهر مطرح کرد و ما هم از ظرفیت خود برای استقرار ضایعات‌فروشی‌ها در یک مکان خارج از شهر انجام می‌دهیم.

استاندار لرستان گفت: شهرداری خرم‌آباد حداکثر تا اواخر تیر در دو منطقه شهر ضایعاتی‌ها را متمرکز می‌کند تا محله‌هایی همچون اسدآبادی از آلودگی‌های بهداشتی و محیطی پاک شود.

شفقت بیان کرد: درباره بازگشایی راه دسترسی که خواسته دیگر مردم بود، همان‌طور که می‌بینید شهرداری عملیات اجرایی را در خیابان سرباز شروع کرده است.

وی گفت: با این اقدام خیابان سرباز محله اسدآبادی از بن‌بست خارج می‌شود.

استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم بدانند که مسئولان پا به کار هستند تا مشکلات این چنینی را برطرف کنند، بعضی مشکلات هم زمان‌بر هستند، اما همه توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم تا مشکلاتی همچون کسب‌وکار جوانان را برطرف کنیم.

کد خبر 768931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.