هتل جهان‌نما نویدی برای آینده گردشگری اصفهان/ راه توسعه شهر اعتماد به مردم است

شهردار اصفهان گفت: مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه هتل ارگ جهان‌نما به‌عنوان نمونه‌ای از همکاری موفق شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در بازدید از پروژه هتل جهان‌نما با استقبال از روند پیشرفت این پروژه اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه شهر اصفهان در حوزه گردشگری تنها با مشارکت مردم و فعالان اقتصادی این شهر شکوفا می‌شود و به نوبه خود از این همکاری تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر نقش نظارتی و تسهیلگری شهرداری اصفهان در رونق اقتصادی شهر، افزود: برای توسعه شهر و حل مسائل تنها راه اعتماد به مردم است، از این‌رو باید عرصه را برای فعالیت مردم فراهم کرده و پای خود را از حوزه اقتصاد بیرون بکشیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: احداث این هتل ارزشمند در قلب شهر تاریخی این کلان‌شهر، نویدی برای آینده گردشگری اصفهان و رونق کسب‌وکار در هسته مرکزی آن تلقی می‌شود.

هتل جهان‌نما نویدی برای آینده گردشگری اصفهان/ راه توسعه شهر اعتماد به مردم است

«جهان‌نما» موجب رونق اقتصاد شهری در حوزه گردشگری اصفهان می‌شود

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در این بازدید با اشاره به ابعاد مختلف این پروژه، آن را حاصل همکاری درست و پایدار شهرداری و بخش خصوصی شهر دانست و اظهار کرد: پروژه هتل جهان‌نما یکی از سه ابر پروژه شهرداری این کلان‌شهر و یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم مشارکتی است که با بهره‌برداری از آن می‌توان شاهد رونق اقتصاد شهری در حوزه گردشگری و جبران کمبود اقامتگاه‌های شهر اصفهان در مکانی بسیار مناسب با دسترسی‌های سریع به اماکن تاریخی و گردشگری بود.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذار این پروژه بابت حضور جدی و فعال شبانه‌روزی و جدیت در تکمیل آن افزود: میزان کل مشارکت در هتل جهان‌نما ۴,۰۰۰ میلیارد تومان است که از این عدد ۳,۰۰۰ میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذار و ۱,۰۰۰ میلیارد تومان نیز سهم شهرداری است و در تکمیل آن از جدیدترین دستاوردهای روز دنیا استفاده می‌شود.

هتل جهان‌نما نویدی برای آینده گردشگری اصفهان/ راه توسعه شهر اعتماد به مردم است

به گزارش ایمنا، مراحل تکمیل پروژه مشارکتی هتل جهان‌نما واقع در میدان امام حسین (ع) با مشارکت هلدینگ پتروآیریک کارآفرینان پارسیان در حال انجام است و مقرر است تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد بهره‌بردای از قسمت اقامتی این پروژه فاخر باشیم.

کد خبر 768885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعودعلیزاده IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    0 0
    پیشرفت صنعت اصفهان درمعماری معاصر وعمران آبادانی