مشارکت قوی دشمن را مایوس می‌کند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جوانان‌ امیدهای آینده این کشور هستند و با مشارکت همگانی، پرشکوه و پر تعداد مردم در روز پانزدهم تیر پای صندوق‌های رای، موفقیت، آینده روشن و پر رونقی را برای جوانان خمینی‌شهری آرزو می‌کنم چراکه مشارکت قوی دشمن را مایوس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار سرتیپ مجتبی فدا شب گذشته _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان خمینی با اشاره به ۲۳۰۰ شهید این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان خمینی شهر در قابلیت‌های مختلف از جمله حضور در شکل‌گیری انقلاب، جبهه‌های جنگ و دفاع از انقلاب، بعد از جنگ در صحنه سازندگی و بعد از آن هم دفاع از حرم و حرمین شریفین نمره قابل قبولی دارد.

وی افزود: مردم نشان دادند طی ۴۵ سال گذشته همیشه در دفاع از انقلاب اسلامی حاضر و آماده هستند و مساجد، علما، مراسم‌های و روضه‌های عالی خمینی شهر زبانزد خاص و عام است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: وجود شهدایی همچون شهید قورچانی و عبدالمهدی کاظمی برای عزت و سربلندی مردم ایران رفتند که از افتخارات خمینی شهر است و اکنون جوان و نوجوان با الگوگیری از شهدای ورزشکار در رشته‌های ورزشی مختلف فعالیت می‌کنند.

سردار فدا تصریح کرد: شهدا به دنیا نشان دادند ارزش‌ها، دفاع از ناموس، عزت، سربلندی قرآن و اهل بیت در اولویت است و برای ادامه راه این شهدا روز جمعه نوبت امتحان ما است تا رأیی در صندوق بیندازیم.

وی خستگی ناپذیری، داشتن برنامه و تیم مشخص، ادامه دهنده طرح‌های شهید رئیسی و توجه به ظرفیت جوانان را از جمله ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح دانست و عنوان کرد: جوانان امیدهای آینده این کشور هستند و با مشارکت همگانی و پر شکوه و پر تعداد مردم در روز ۱۵ تیرماه صندوق‌های رأی، موفقیت، آینده روشن و پر رونقی را برای جوانان خمینی شهری آرزو می‌کنم چون مشارکت قوی دشمن را مأیوس می‌کند.

هر پهلوان می‌تواند برای کشور و سرزمین خود قهرمان ملی باشد

جواد فصیحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی‌شهر نیز در حاشیه این مراسم تاکید کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدای ۱۵۶ شهید ورزشکار، گسترش و تقویت روحیه پهلوانی و قهرمانی در جوانان است چون هر پهلوان می‌تواند برای کشور و سرزمین خود قهرمان ملی باشد.

وی اضافه کرد: اگر قرار است ما قهرمان بشویم باید بتوانیم با الگو گرفتن از امیرالمؤمنین (ع)، شهدا و مسیر شهدا این کار ارزشمند را انجام دهیم تا این مفهوم به نسل جوان انتقال و تقویت شود زیرا راه سعادت ما پیروی از مسیر ائمه و مخصوصاً شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر تصریح کرد: مسیری که امیرالمؤمنین (ع) برای ما باز کردند، تحت ولایت ایشان و با پرچم استکبارستیزی که امام حسین (ع) بالا بردند می‌توانیم از اسلام و انقلاب دفاع کنیم تا با این پرچم هدایت‌گری که شهدا نیز انجام دادند به مقصد و سرمنزل که همان سربازی امام زمان (عج) است برسیم.

خمینی‌شهر یک درصد از شهدای کل کشور را دارد

روح‌الله کاظمی، سرپرست اداره ورزش جوانان شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: خمینی‌شهر با ۲۳۰۰ شهید یک درصد از شهدای کل کشور و ۱۰ درصد از شهدای استان اصفهان را دارد که می‌توان شهیدعلی قوچانی، عبدالمهدی کاظمی، یدالله مجیری را به عنوان سرآمد نام برد که جان خود را برای کیان و هستی جمهوری اسلامی نهادند و وظایف خود را انجام دادند.

وی اضافه کرد: بهترین و مهمترین وظیفه‌ای که الان داریم بحث انتخابات ریاست جمهوری است و همان طور که می‌دانید دشمنان همه توان خود را گذاشته و چشم امیدشان به مشارکت کم مردم است و دعوت می‌کنم از خانواده ورزش و تمام آحاد با حضور خودشان یک رئیسی جمهور خوب با رأی بالا پشتوانه‌ای برای قوت و هویت کشور انتخاب کنیم تا مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

به گزارش ایمنا، شهید محمد قوچانی پایه‌گذار سبک پومسه در ایران که در عملیات فتح‌المبین به شهادت رسید و و شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی فوتبالیست تیم سپاهان از شهدای شاخص ورزشکار خمینی‌شهر هستند.

کد خبر 768846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.