مردم نمی‌خواهند سال‌های تاریک دهه ۹۰ را تجربه کنند

شهردار تهران گفت: شخصی می‌خواهد دولت سوم روحانی را تشکیل دهد و دور از ذهن است مردم با بازگشت به گذشته سال‌های تاریک دهه ۹۰ را تجربه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا زاکانی عصر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در جمع حامیان سعید جلیلی در مشهد اظهار کرد: خراسان نقطه کانونی ایران اسلامی و قلب تپنده ایران به‌عنوان حرم‌است و بر همین اساس مفتخریم اینجا گرد هم بیاییم و مقدمات تجلی مردم‌سالاری دینی را در روز جمعه داشته باشیم.

وی افزود: موهبت انقلاب اسلامی در ارائه حق آزادی و انتخاب را در جمعه می‌بینیم؛ ما می‌توانیم‌انتخاب کنیم و در این مسیر باید نامزد و پیروان‌او را در نظر بگیریم

شهردار تهران بیان کرد: ما در مسیر انتخاب نمی‌توانیم نامزدها را در نظر نگیریم؛ هر دو نامزد کارنامه و پیشینه‌ای دارند اما یک نامزد برنامه دارد و یکی بی‌برنامه است، یکی بیان می‌کند سال‌ها مشکلات را مطالعه کرده و برنامه دارد یکی دیگر حواله به کارشناسانی می‌دهد که معلوم نیست کجا هستند.

زاکانی عنوان کرد: آقای پزشکیان وزیر این کشور بوده اما در دوره اصلاحات او را به‌دلیل بی مسئولیتی استیضاح کردند اما آقای جلیلی به پاکی، ایستادگی و توجه به منافع ملی شناخته می‌شود.

وی گفت: روشن‌تر از تکلیف نامزدان، همراهان آن‌ها هستند؛ در یک ستاد افرادی را داریم که با افتخار اعلام می‌کنند نسبت به مردم شناخت و عاطفه‌ای ندارند؛ وزیر ارتباطات روحانی در ستاد پزشکیان نام ما را طالبان گذاشته و در این راستا توجهی ندارند که نمی‌توان مردم را دسته‌بندی کرد.

شهردار تهران مطرح کرد: همه مردم ما از هر قوم و مذهبی مثل گل سرسبدی هستند که عطر خاص خود را دارند.

زاکانی اظهار کرد: برای آن‌ها مردم یعنی کسانی که به آن‌ها رأی می‌دهند و برای دیگران اعتبار قائل نیستند، ما این موضوع را محکوم می‌کنیم؛ البته سابقه نیز دارند، محسن هاشمی اخیراً گفته به پای صندوق‌های رأی بیایید تا رفراندوم شود و سساست‌های کلی تغییر کند.

وی ادامه داد: یک نگاه می‌گوید مردم ابزار هستند و دیگری می‌گوید مردم عزیز وسالار هستند و بر این اساس در نگاه اول مردمی که می‌خواهند استقلال دینی داشته باشند برای آن نگاه سهم مهلک است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: نگاه آن‌ها به مردم‌نگاه دسته چندم است؛ وقتی‌قطار زائران امام رضا آتش گرفت، آخوندی گفت بیمه داشتند و انگار مردم محتاج بیمه بودند، آن‌ها کوچک‌ترین عاطفه‌ای به مردم ندارند و از سویی افتخار می‌کردند یک مسکن نساختند.

زاکانی عنوان کرد: شهید رئیسی نوکر و خادم مردم بود و برای این با او مخالف بودند و برای اینکه دکتر جلیلی قصد ادامه مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد با او نیز مخالفند

وی اظهار کرد: آقای جلیلی دنبال خدمت و نوکر مردن است و در مقابل می‌گوید تابع رهبری هستم اما چه کسانی در ستادهای او هستند؟

شهردار تهران عنوان کرد: اولین دیدار دولت سازندگی با رهبر انقلاب بر این تاکید داشت که رهبر انقلاب تاکید داشتند اشرافی‌گری را کنار بگذارید اما آن‌ها تا امروز این امر را پیشه خود قرار دادند.

زاکانی بیان کرد: حالا شخصی می‌خواهد دولت سوم روحانی را تشکیل دهد و دور از ذهن است مردم با بازگشت به گذشته سال‌های تاریک دهه ۹۰ را تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال‌های تاریک دهه ۹۰ را به یاد دارید؟ دوباره می‌خواهید بی رئیس‌جمهوری را تجربه کنید؟

شهردار تهران اظهار کرد: آقای پزشکیان معتقد است دولت آقای خاتمی دولت پاک و خوبی بود در حالی که بزرگ‌ترین و ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی در دوران آقای خاتمی بسته شد.

وی گفت: مواردی از جمله فیلترینگ کار خودشان است اما کسی به مردم نگفته شما چه می‌کنید؛

عده‌ای مثل سرطان به جان ملت ما افتادند و نیاز است غده فساد، تبعیض و خود برتر بینی عده‌ای از بین بروند

شهردار تهران مطرح کرد: آقای رئیسی پاک بود و امروز نیز از این می‌ترسند که جلیلی می‌خواهد حق شما ملت را از آن‌ها بگیرد؛ اگر امکانات را برگرداننند، فقر مطلق در کشور ریشه‌کن می‌شود

زاکانی اظهار کرد: زمانی که دولت یازدهم روی کار آمد، ۱۰۵ همت بدهی به بانک‌ها داشت اما وقتی تشکیل دولت سیزدهم داد دولت با ۱۳۰۰ همت بدهی تحویل داد، هنرشان بدهکار کردن ملت بود بعد آقای پزشکیان اطلاعات غلط را نشان می‌دهد، انشا غلط می‌نویسند و بعد هم اشتباه خوانده می‌شود

وی اظهار کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما آمریکای ۴۵ سال پیش آمریکای امروز نیست و حتی خود آمریکایی‌ها امروز را قبول ندارند و بیان می‌کنند آمریکا مثل شیر پیر بی‌دندان شده است، اسرائیل هم همین چند وقت به تاریخ می‌پیوندد.

شهردار تهران عنوان کرد: دنیا عوض شده اما دوستانی که خود را به خواب زده بودند، از خواب بیدار شدند و فکر می‌کنند آمریکا آقای جهان است و از او التماس می‌کنند.

زاکانی بیان کرد: شهید رئیسی که آمد با افتخار میزان بیکاری را کاهش داد آمل کار نیمه‌تمام ماند و می‌ترسند آقای جلیلی راه نیمه‌تمام شهید رئیسی را تمام کند و راهی برای برگشت نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخصی که آویزان آمریکایی می‌شود تا از داخل کشور رأی جمع کند، صلاحیت ندارد و بر همین اساس تا شهید رئیسی آمد گفت آمریکا تمام دنیا نیست و تبعیت از ولی را افتخار دانست و در اتاق دربسته ننشست.

شهردار تهران اظهار کرد: درکی از مردم و شرایط کشور ندارند؛ مردم کسی که کدخدایشان آمریکا است را نمی‌پسندند، ما انقلاب کردیم که بنده خدا باشیم

امروز چشم امید غزه، عراق و یمن و سوریه به شماست و بر همین‌اساس انتخاب ما فراملی و عزت‌پذیری است و با همه وجود راه‌نیمه تمام شهید رئیسی را ادامه دهنده‌اش را دکتر جلیلی می‌دانیم و از همین‌لحظه هر کدام ما باید یک ستاد شویم.

زاکانی عنوان کرد: مشکل کشور مدیران خسته، فرسوده و بعضاً فاسد و کارشناسی‌های غیرعلمی عده‌ای است که کشور را تحریم کرده بودند و الان کشور به سمتی می‌رود که در حال تنفس است.

کد خبر 768780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.