مشکل افت آب شرب ۶ روستای دهلران رفع شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: بااعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال مشکل افت فشار آب شرب ۶ روستا در شهرستان دهلران با ۹۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۵۰۰ نفر رفع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در بازدید میدانی از روستاهای پتک دیناروند (موسیان) و فتح (دشت عباس) شهرستان دهلران اظهار کرد: برای ارتقای زیرساخت‌های لازم جهت تقویت آبرسانی و جلوگیری از بروز مشکلات در حوزه آبرسانی اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: ۱۲ هزار متر شبکه داخلی احداث شده است که از این مقدار ۸۰۰۰ متر شبکه داخلی روستا در قالب قرارداد جهاد آبرسانی در فاز نخست اجرا و مقدمات اجرای ۴۰۰۰ متر باقیمانده از محل اعتبارات داخلی توسط آبفا شهرستان دهلران در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: با انجام مراحل مناقصه، خرید لوله برای احداث ۱۲۰۰۰ متر خط انتقال از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: با اتخاذ تمهیدات لازم از جمله تجهیز چاه و نیرو رسانی به آن، مشکل چند ساله آب شرب روستاهای فتح، ابوغریب، مملح، ذوالفقار، نصر ۱ و نصر ۲ مرتفع می‌شود.

وی ادامه داد: جهت اجرای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و با تکمیل این پروژه‌ها شاهد بهره‌مندی مردم شریف این روستاها از نعمت آب شرب سالم و پایدار خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، در این دیدار، معاون سیاسی -امنیتی استانداری ایلام، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران و جمعی از مدیران این شهرستان حضور داشتند.

کد خبر 768779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.