باهم برادریم و نسبت به هم برتری نداریم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مردم اعم از ترک، کرد، شیعه، مسیحی، زرتشتی و … مردمان این سرزمین هستیم و باهم برادر بوده و هیچ برتری نسبت به هم نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسعود پزشکیان امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در جمع پرشور و بیش از ۱۰ هزار نفری طرفداران خود در ارومیه اظهار کرد: آنهایی که در این کشور حرف و عملشان یکی نیست و به این افراد اثبات می‌کنیم که همیشه یک‌رنگ، صاف و صادق هستیم.

وی با بیان اینکه هیچگاه به مردم پشت نخواهیم کرد، افزود: صدای بی صدایان و صدای معلمان و صدای آن‌هایی خواهیم بود که هیچ وقت تحویل گرفته نشدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما با قدرت حق مردم را از قلدران خواهیم گرفت و نوکر مردم خود خواهیم بود.

پزشکیان که در ارومیه شهر آبا و اجدادی خود و در بین همشهریانش سخنرانی می‌کرد، ادامه داد: من اهل ارومیه هستم و در این شهر خانه داشته در جای جای آن خاطره دارم.

وی با تاکید بر پاسداشت مقام شهدا تصریح کرد: شهیدان متعلق به همه ملت ایران بوده و متعلق به یک قشر خاص نیست و ملت ایران نیز انقلابی هستند.

پزشکیان عنوان کرد: این قشر به اسم شهادت همه را ضدانقلاب و فقط خود را انقلابی می‌دانند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در مناظرات آقایان ادعا می‌کردند که برنامه دارند و وقتی گفتیم بگویند برنامه آن‌ها چیست؛ جهت‌گیری می‌کردند و می‌گفتند ما می‌خواهیم این کار را کنیم و امروز کسانی می‌خواهند رئیس‌جمهور شوند که حتی رئیس یک اداره بزرگ نیز نشده‌اند.

پزشکیان تصریح کرد: آن‌ها مدعی‌اند ما با مردم نیستیم در صورتی‌که ما نوکر و خادم این مردم هستیم و در اتاق‌های در بسته برای خودشان یک حکومت دیگر درست کرده‌اند.

وی اظهار کرد: همه مردم اعم از ترک، کرد، شیعه، مسیحی، زرتشتی و … مردمان این سرزمین هستیم و باهم برادر بوده و هیچ برتری نسبت به هم نداریم و تمام انسان‌ها به اندازه یک شانه برابر هستند و هیچ برتری بر هم مگر در تقوا ندارند.

پزشکیان تاکید کرد: من فرزند آذربایجانم و به عنوان فرزند آذربایجان، هرگز به ملت ایران دروغ نخواهم گفت.

وی با بیان اینکه با بستن مرزها و جنگیدن با دنیا به جایی نخواهیم رسید و باید با دنیا آشتی کرد، افزود: ما از عزیزان نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و نیروهای امنیتی و از همه عزیزان دفاع خواهیم کرد.

کد خبر 768745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.