زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران حوزه تفریحی فراهم شد

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک گفت: بسترهای لازم برای سرمایه گذاری تفریحی و فرهنگی، در این منطقه فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در مرکزی ابوالفضل شالی بگ صبح امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در بازدید میدانی از پارک جنگلی شهید باهنر و بوستان شهید محمدی شهر صنعتی اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در سطح منطقه یک شاهد آن هستیم که زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران و آغاز فعالیت آنها در حوزه فرهنگی و تفریحی آماده شده و زمان اجرای طرح‌های گوناگون فرا رسیده است.

وی ادامه داد: با همکاری متقابل بین منطقه یک شهرداری و سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز و سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی، بخشی از پارک جنگلی شهید باهنر آماده تحویل به سرمایه گذاران برای اجرای پروژه خیابان غذا و تفرجگاه برای عموم شهروندان است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک افزود: با توجه به اینکه در همه جای دنیا راه اندازی خیابان غذا (فوداستریت‌ها) استقبال شهروندان را به دنبال دارد، بنابراین معبری در بلوار کشاورز که انتهای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) قرار دارد برای تأسیس خیابان غذا با امکاناتی کامل در نظر گرفته شده است.

شالی بگ تصریح کرد: هم اینک پیمانکار پروژه با هماهنگی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، اقدامات اجرایی خود را در این محل آغاز کرده است.

وی در خصوص ساماندهی بوستان شهید محمدی در محله شهر صنعتی هم گفت: بوستان شهید محمدی یکی از نقاط کمتر مورد توجه قرار گرفته شده در شهر صنعتی است که در قدم اول باید روشنایی و مناسب سازی معابر آن انجام و سپس با توجه به همجواری آن با سالن استخر و هندبال می‌توان گفت که حجم قابل توجهی از سرمایه گذاری شهری در حوزه تفریحی را به خود جلب خواهد کرد.

کد خبر 768738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.