اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بلوارهای نامجو و ارشاد

شهردار مشهدمقدس از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بلوارهای نامجو و ارشاد در چهارچوب طرح نهضت آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف اظهار کرد: طبق وعده داده شده به شهروندان مبنی‌بر آسفالت معابر بزرگراهی شهر در چهارچوب طرح نهضت آسفالت، عملیات تراش و روکش آسفالت بزرگراه آزادی به پایان رسید.

وی افزود: عملیات پخش آسفالت این بزرگراه طی ۸۵ ساعت و با استفاده از ۱۰ هزار و ۲۲۵ تن آسفالت به مساحت ۶۳ هزار و ۳۴۶ متر مربع با بالاترین کیفیت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد اجرا شده است.

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه پس از بزرگراه آزادی در حال حاضر عملیات‌های تراش و پخش آسفالت بلوار نامجو حدفاصل میدان جهاد تا انتهای این بلوار در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پروژه آسفالت بلوار نامجو که از دهم تیر آغاز شده است تا شانزدهم تیر اجرا خواهد شد.

قلندرشریف تصریح کرد: در این بخش از طرح نهضت آسفالت ۲۵ هزار متر مربع عملیات تراش و ۲۸ هزار متر مربع از معابر بلوار نامجو با استفاده از ۳۸۰۰ تن آسفالت روکش خواهد شد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که اکیپ‌های تخصصی پخش آسفالت سازمان عمران شهرداری مشهد هم‌زمان با بلوار نامجو عملیات پخش آسفالت بلوار ارشاد (معابر گوهرشاد) را نیز اجرا خواهند کرد.

شهردار مشهد با اشاره به تأمین آسفالت موردنیاز طرح نهضت آسفالت نیز گفت: مجتمع تولید آسفالت شهید مجیدی سازمان عمران نسبت به تولید و تأمین آسفالت روزانه اکیپ‌های پخش و مرمت آسفالت مناطق سیزده‌گانه شهرداری اقدام می‌کند.

قلندرشریف افزود: این اقدامات در چهارچوب طرح نهضت آسفالت در مناطق مختلف مشهد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 768658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.