اختصاص ۳۰ میلیون لیتر سوخت به کشاورزان قزوینی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت از ابتدای سال جاری تاکنون به ماشین‌آلات کشاورزی و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی این استان خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت از ابتدای سال جاری تاکنون به ماشین‌آلات کشاورزی و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این میزان سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی از جمله تراکتور، کمباین، چاپر و تیلر، واحدهای دامداری، گلخانه، شیلات، قارچ و صنایع تبدیلی اختصاص داده شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بهره‌برداران شهرستان‌های تاکستان و بویین‌زهرا بیشترین میزان سوخت را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این مسئول از کشاورزان و بهره‌برداران واجد شرایط استان درخواست کرد، برای دریافت سوخت به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و یا مراکز جهاد کشاورزی مربوطه مراجعه کنند.

عطایی با اشاره به وضعیت خرید تضمینی جو در استان، اضافه کرد: با خرید ۴.۵ هزار تن جو از کشاورزان استان به‌صورت تضمینی بیش از ۶۰ درصد برنامه پیش‌بینی‌شده خرید انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است ۷۰۰۰ تن جو مازاد بر نیاز کشاورزان استان به‌صورت تضمینی خریداری شود و مسئولیت خرید تضمینی جو استان در سال جاری برعهده سازمان تعاون روستایی به مباشرت اتحادیه دامداران استان است که جو مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با تاکید بر اینکه محصول جو با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان از کشاورزان به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود، گفت: روند خرید توافقی محصول جو تا پایان مرداد سال جاری ادامه دارد و کشاورزان می‌توانند محصول جو تولیدی خود را به این مرکز تحویل دهند.

کد خبر 768602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.