جدول یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + حریفان مرحله یک چهارم (به‌روزرسانی ۱۳ تیر)

جدول یورو ۲۰۲۴ پس از رقابت‌های روز آخر مرحله یک هشتم نهایی تکمیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ شب گذشته به پایان رسید و تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

بر اساس نتایج به دست آمده در یک سوی جدول اسپانیا پس از کسب پیروزی مقابل گرجستان به مرحله یک چهارم راه پیدا کرد تا برابر آلمان صف‌آرایی کند، چراکه ژرمن‌ها نیز موفق به شکست دانمارک شده بودند.

پرتغال نیز در ضربات پنالتی موفق شد تیم اسلوونی را از پیش‌رو بردارد تا در شبی که فرانسه نیز برابر بلژیک به پیروزی دست پیدا کرده بود راهی مرحله یک چهارم نهایی شود؛ این دو تیم در مرحله یک چهارم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در آن سوی جدول شب گذشته تیم هلند موفق شد، رومانی را از پیش‌رو بردارد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود؛ ترکیه نیز با شکست اتریش مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را پیدا کرد؛ این دو تیم شنبه _شانزدهم تیر_ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم ملی سوئیس با شکست ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی علاوه‌بر اینکه نام یکی از مدعیان را گردونه رقابت‌ها حذف کرد خود را نیز به مرحله یک چهارم نهایی رساند تا در این مرحله مقابل انگلیس قرار گیرد؛ سه شیرها با پیروزی برابر اسلوونی موفق شدند به مرحله یک چهارم راه پیدا کنند.

جدول حذفی مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

جدول یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + حریفان مرحله یک چهارم (به‌روزرسانی ۱۳ تیر)

کد خبر 768542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.